پروين: براي بنا جشن بزرگي برگزار کنيد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پروين: براي بنا جشن بزرگي برگزار کنيد

علي پروين در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، با اشاره به روز 17 مرداد اظهار داشت: اين روز را به خبرنگاران تبريک مي‌گويم و مثل هميشه معتقدم اگر خبرنگار نباشد بخشي از ورزش ما تعطيل است. اميدوارم تمام اصحاب رسانه که در ايران جنب و جوش آنها شايد چند برابر کشورهاي ديگر باشد در نوشتن قلم‌هاي خود امانت‌دار و با دقت باشند و مثل هميشه به ورزش کشور کمک کنند.

وي درباره موفقيت کشتي‌گيران کشورمان و نقش محمد بنا گفت: دست ورزشکاران المپيکي ما درد نکند. هر شب مردم به عشق اين ورزشکاران پاي تلويزيون مي‌نشينند. بايد دست و پاي اين جوانان را طلا گرفت. به عنوان يکي از پيشکسوتان فوتبال ايران به اين جوانان بي‌ادعا افتخار مي‌کنم.

پروين ادامه داد: موفقيت کشتي را بايد به خاطر تلاش‌هاي بنا که به صورت شبانه‌روزي بود بدانيم. محمد بنا با اين کشتي‌گيرها زندگي و همه چيز خود را وقف کشتي فرنگي کرده است. بايد به پاس گراميداشت از اين مربي بزرگ  جشن بزرگي براي او برگزار کنيم و تا زماني که به هفت مدال المپيک دست پيدا نکرديم از او چشم بر نداريم و اجازه ندهيم کنار برود. امثال بنا در اين ورزش پيدا نمي‌شوند و بايد قدر آنها را دانست.

پروين خاطرنشان کرد: با توجه به وضعيت کاروان المپيکي به نظر من اگر دو مدال طلاي ديگر بياوريم شاهکار است. در حال حاضر جايگاه بيست و چهارم براي ما بد نيست اما مي‌توانيم جايگاه خود را به زير بيست برسانيم.

وي در پايان درباره عملکرد محمد پروين در دو بازي گذشته گفت: محمد پس از رفع مصدوميتيش جان تازه‌اي گرفته و اين براي من خيلي مهم است. انشالله بتواند امسال به گهر کمک کند و سال آينده نيز بهتر از امسال باشد. بعد از بازي با پرسپوليس از او تعريف نکردم که بعداً نگويند چون پسرش است پرسپوليس را فراموش کرده اما خوشحالم که کارشناسان بازي او را ستودند. اگر محمد يک کم بجنبد مي‌تواند بدشانسي‌هاي خود را جبران کند.

وي در پايان باز هم از صحبت در خصوص پرسپوليس خودداري کرد و گفت: از صميم قلب اميدوارم اين تيم موفق باشد.

ارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:علي پروين,محمد بنا,پرسپولیس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پروين: براي بنا جشن بزرگي برگزار کنيد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)