بنا «قيصر» ورزش ايران است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بنا «قيصر» ورزش ايران است

سهراب بختياري‌زاده، مدافع اسبق تيم ملي که درحال‌حاضر در تيمي مشغول به بازي نيست تمرينات انفرادي‌اش را دنبال مي‌کند تا از آمادگي کامل دور نباشد.

بختياري‌زاده هم اين روزها مثل بسياري از اهالي فوتبال نتايج ايران را در المپيک دنبال مي‌کند. او در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد درخشش تيم ملي کشتي فرنگي مي‌گويد: «محمد بنا يک تحول عجيب در کشتي فرنگي ايجاد کرد و شير مادر حلالش باشد. ما در اين رشته مدت‌ها بود که مدال نمي‌آورديم ولي بنا همه چيز را عوض کرد و بايد بگويم که او «قيصر» ورزش ايران است. ما هر کاري براي اين مربي انجام دهيم کم است.»

او ادامه مي‌دهد: «وقتي يک نفر با دست خالي کشتي فرنگي را از اين وضعيت نجات مي‌دهد بايد گفت که موفقيت بزرگي به دست آورده است و بنا نشان داد که براي موفقيت حتي اگر يک نفر هم با تمام وجود کار کند همه چيز دست‌يافتني مي‌شود. من معتقدم فوتبال ايران هم يکي مثل بنا را مي‌خواهد تا از اين افت وحشتناک فني بيرون بيايد.»

در ادامه از بختياري‌زاده در مورد کيفيت فني مدافعان پرسپوليس و انتقادهايي که از آنها مي‌شود سئوال مي‌کنيم و او مي‌گويد: «موضوع عجيب در فوتبال ما اين است که چرا مدافعان اين‌قدر با ترس و اضطراب فوتبال بازي مي‌کنند و اين فقط مربوط به پرسپوليس نيست. مدافعان ما به هيچ‌عنوان بازي‌سازي نمي‌کنند و فقط مي‌خواهند عقب‌نشيني کنند يا اين که به بازي عرض بدهند.»

از بختياري‌زاده در مورد کيفيت فني بازي‌هاي ليگ برتر سئوال مي‌کنيم که او مي‌گويد: «من چند بازي ليگ برتر را ديدم و فکر مي‌کنم يکي از مشکلات اصلي فوتبال ما حفظ توپ است. فوتبال ايران مثل تنيس شده که توپ از اين دروازه به آن دروازه مي‌رود و هيچ تيمي نمي‌تواند 5 دقيقه بازي را نگه دارد و پاس‌کاري کند.»

بختياري‌زاده در پايان صحبت‌هايش در مورد درخشش صبا، تيم سابقش در ليگ برتر مي‌گويد: «من خوشحالم که هم‌تيمي‌هاي سابقم در ليگ خوب نتيجه مي‌گيرند و اميدوارم موفقيت آنها ادامه داشته باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:سهراب بختياري‌ زاده,مدافع اسبق تيم ملي,محمد بنا,بنا,کشتی,قيصر,ورزش ايران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بنا «قيصر» ورزش ايران است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)