خوشحالم که توانستم براي اولين بار در تيم ايران بازي کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

خوشحالم که توانستم براي اولين بار در تيم ايران بازي کنم

 اين بازيكن ايراني - فيليپيني پس از تساوي ايران و تونس در گفت‌وگو با سايت فدراسيون فوتبال گفت: تجربه خيلي خوبي براي من بود و در حال حاضر بسيار خوشحالم که توانستم براي اولين بار در تيم ايران بازي کنم.

 

نظري درباره روند بازي و نتيجه بدست آمده گفت: ما خوب بازي کرديم. دوندگي‌مان زياد و پاسهايمان خوب و سالم بود و چند موقعيت هم داشتيم اما فوتبال همين است، زماني هست که خوب بازي مي‌کني اما تيم مقابل از موقعيت‌هايش بهتر استفاده مي کند. ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما فقط دو گل زديم.

 

وي افزود: به نظر خودم خوب بازي کردم و سعي داشتم وظايفي را که سرمربي به من محول کرده بود به نحو احسن انجام دهم. البته در ابتداي بازي کمي عصبي و دستپاچه بودم اما به مرور بهتر و بهتر شدم و در مجموع از عملکرد خودم راضي هستم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:ايران و تونس,ايران,تونس,بازی دوستانه,تیم ملی ایران,امید نظری,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    خوشحالم که توانستم براي اولين بار در تيم ايران بازي کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)