آخرين وضعيت جراحي مجتبي جباري خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

آخرين وضعيت جراحي مجتبي جباري

مجتبي جباري هافبک مياني تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه استقلال در شروع ليگ دوازدهم با پارگي ميسنيک مواجه شد تا روز پنجشنبه براي چندمين بار تحت عمل جراحي قرار بگيرد. در حالي که قرار بود او براي جراحي مصدوميتش راهي خارج از کشور شود، تصميم گرفت زير نظر دکتر سهراب کيهاني اين عمل را انجام دهد.

دکتر سهراب کيهاني در گفتگو با مهر ضمن ابراز رضايت از عمل جراحي که روي زانوي مجتبي جباري صورت گرفته است گفت: از عمل او بسيار راضي هستم. خوشبختانه مينيسک آسيب ديده به خوبي ترميم شد و جباري از روز جمعه فيزيوتراپي را زير نظر دکتر نوروزي آغاز کرده است.

 

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا بخشي از مينيسک پاي جباري برداشته شده است گفت: به خاطر شرايطي که پاي جباري داشت، ناچار شديم بخش کوچکي از مينيسک او را برداريم. به خاطر سن اين بازيکن و مدت زماني که طول مي کشيد تا به ميدان برگردد، ترميم مينيسک به صلاح نبود.

دکتر کيهاني خاطرنشان کرد: وضعيت جباري بسيار خوب و رضايتبخش است و قطعا از شش هفته ديگر علاقمندان به فوتبال يک جباري آماده و سرحال را در خدمت تيم ملي و باشگاه استقلال خواهند ديد و اين بازيکن مي تواند با تمام توانش در خدمت فوتبال ايران باشد.

اين پزشک جراح در مورد وضعيت مصدوميت ميلاد ميداودي ديگر بازيکن استقلال نيز گفت: خوشبختانه مينيسک ميداودي پاره نشده است و در حال فيزيوتراپي زير نظر دکتر نوروزي است. اگر شرايط به خوبي پيش برود اين احتمال وجود دارد که ميداودي به دربي برسد. البته بايد دو هفته ديگر معاينات دقيق تري روي پاي او صورت بگيرد اما ميلاد هم از چهار هفته ديگر شرايط ايده الي خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:مجتبي جباري,هافبک مياني تيم ملي فوتبال ايران,باشگاه استقلال,ليگ دوازدهم,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    آخرين وضعيت جراحي مجتبي جباري

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)