در آسفالت هم پرسپوليس را مى بريم! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

در آسفالت هم پرسپوليس را مى بريم!

امير عابدينى مديرعامل داماش در مصاحبه با گل در مورد اعلام ناگهانى انجام مسابقه داماش-پرسپوليس در ورزشگاه سردار جنگل گفت: آقايان بيشتر از ده روز فرصت داشتند تا دراين مورد اظهار نظر كنند اما گذاشتند تا ما تمرين آخر خود در عضدى را هم انجام دهيم بعد ناگهان اعلام كنند كه بايد در سردارجنگل بازى كنيم! يعنى داماش بدون تمرين در اين ورزشگاه مانند يك مهمان به مصاف پرسپوليس مي رود. يك هفته هست كه همه مصاحبه مى كنند و به ما مى گويند سردار جنگل شرايط مسابقه را ندارد و درست شب تعطيلى كه دستمان به هيچ جا بند نيست اعلام مى شود كه بازى در سردار است! البته اگر آقايان به نفع داماش راى مى دادند ما تعجب مى كرديم.

او مي گويد: هميشه داماش مورد اجحاف قرار گرفته و اين يكى هم بايد به كارنامه ى دوستان اضافه شود. داماش در شهر خودش تنهاست و مسئولان شوراى تامين حواسشان به جاى ديگرى است، و ظاهرا مى خواهند دل كس ديگرى را به دست بياورند.

عابدينى گفت: ورزشگاهى كه همه جاى آن داربست زده شده و به گواه هيات فوتبال و اداره ورزش و جوانان قابليت برگزارى اين مسابقه را ندارد نمى دانم چه اصرارى است كه در آن مسابقه برگزار شود؟ يعنى همه دروغ مى گويند به ما و ما خبر نداريم يا اتفاقى در پشت پرده افتاده است.

مدير داماش كه بسيار عصبانى به نظر مى آمد در ادامه افزود: هر چند براى ما فرقى نمى كند و ما چه در سردار جنگل و چه در زمين آسفالت هم پرسپوليس را شكست مى دهيم. ولى وقتى قرار است ما شرايط ميزبانى را بر عهده داشته باشيم و زمين و زمان مى گويد كه آنجا شرايط درستى براى اين كار ندارد ما نمى دانيم چه كار كنيم. بعد از مسابقه هم اگر هر اتفاقى بيفتد قرار است يقه ى ما را بگيرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:امير عابدينى,مديرعامل داماش,آسفالت ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    در آسفالت هم پرسپوليس را مى بريم!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)