صد درصد به جام جهاني صعود مي کنيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

صد درصد به جام جهاني صعود مي کنيم

محمدرضا خلعتبري در گفتگو با ايپنا، اظهار داشت: بازي خوبي مقابل تونس انجام داديم بود. موقعيتهاي زيادي داشتيم و به جز 2 گلي که زديم مي توانستيم با گلهاي بيشتر، برنده از زمين خارج شويم اما متاسفانه توپهايمان وارد دروازه نشد و در روزي که تيم ايران شايسته پيروزي بود، نتوانست به آن دست يابد و در مقابل، تونسي ها تنها 2 موقعيت داشتند که از آنها نهايت استفاده را کردند اما اميدوارم مقابل لبنان با بازي خوب و يک نتيجه قابل قبول، 3 امتياز حساس آن ديدار را بدست آوريم.

وي درباره شرايط اردوي مجارستان و تمرينات گفت: در 3 روز اول که در کمپ تيم ملي مجارستان بوديم، شرايط واقعا استثنايي بود و پس از آنکه به بوداپست هم آمديم همه چيز خوب بود. در مجموع با اينکه زمان اردو يک هفته بود اما همه راضي بودند و تمرينات مفيدي را پشت سر گذاشتيم و در پايان هم يک ديدار تدارکاتي مناسب داشتيم زيرا تونس هم تيم قدرتمندي بود.

خلعتبري درباره ديدار با لبنان تصريح کرد: : به نظر من شرايط تيم ملي بد نيست ضمن اينکه اين اردوها براي آن است که ما در مسابقات اصلي و رسمي بتوانيم نتيجه بگيريم و اگر هم اشتباهاتي داريم که حتما داريم در مسابقات مهم آينده آنها را برطرف کنيم. ما در بازي با لبنان به 3 امتياز نياز مبرم داريم و انشاالله با تمام وجود بازي خواهيم کرد تابا برد بيروت را ترک کنيم. معتقدم صد درصد به جام جهاني صعود مي کنيم چون پتانسيل رسيدن به اين مهم را داريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:محمدرضا خلعتبري,جام جهانی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    صد درصد به جام جهاني صعود مي کنيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)