دايي: ترجيح مي دهم در مورد تيم ملي صحبت نکنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي: ترجيح مي دهم در مورد تيم ملي صحبت نکنم

علي دايي در کنفرانس خبري پيش از بازي راه آهن با آلومينيوم هرمزگان از هفته پنجم ليگ برتر با ضمن عرض تسليت به بازماندگان زلزله زده روستائيان آذربايجان شرقي و ابراز همدردي با آنان بيان داشت: آلومينيوم در بازهاي قبلي خانگي نشان داده است به راحتي به حريفان امتياز نخواهد داد و مطمئنا بازي سختي در ورزشگاه خليج فارس خواهيم داشت.

وي عنوان کرد: عليرغم اينکه خط دفاع آلومينيوم هرمزگان در چهار بازي دو گل خورده است اما نقاط ضعفي دارد که در بازي امشب سعي خواهيم کرد با تمرکز بر روي نقاط ضعف دفاعي آنها به نتيجه دلخواه برسيم.

دايي در مورد اردوي يک هفته اي در سرعين اردبيل و انجام تمرينات بدنسازي اظهارداشت: به هيچ وجه به شرايط مطلوب و استاندارد بدني نرسيده ايم. اردوي يک هفته اي سرعين اردبيل راضي کننده بود اما همه خواسته هاي ما به لحاظ بدني تامين نشده است.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن با اظهار اينکه امسال به هيچ عنوان به سقوط فکر نمي کنيم، تصريح کرد: وضعيت باشگاه راه آهن از لحاظ تشکيلاتي و مديريتي نسبت به سال قبل بهتر شده است و با توجه به شرايط مالي خوب مالک جديد باشگاه توا نسته ايم بازيکنان خوبي را جذب کنيم. به سقوط فکري نمي کنيم و تنها فکر ما کسب رده هاي بالاي جدول است.

وي اضافه کرد: باشگاه راه آهن به سمت سيستم باشگاه داري حرفه اي حرکت مي کند و ساير باشگاه ها مي توانند از راه آهن الگو برداري کنند.

وي در مورد اينکه بسياري از مربيان گرما را براي عدم نتيجه گيري بهانه مي کنند، افزود: شرايط آب و هوايي ايران به دليل داشتن چهار فصل با ساير کشورهاي دنيا متفاوت است اما گرمان نبايد بهانه اي براي بد بازي کردن باشد، اما روي کيفيت کار تاثير منفي دارد.

دايي گفت: اين گرما براي تيمهاي جنوبي صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و آلومينيوم هرمزگان يک امتياز حساب مي شود و مطمئنا از اين گرما در بازيهاي خانگي مي توانند به سود خود استفاده کنند.

سرمربي راه آهن با اظهار اينکه هيچ وقت اسمها در فوتبال بازي نمي کنند و هميشه تلفيقي از تجربه و جواني نتيجه خواهد داد، در مورد تيم ملي افزود:ترجيح مي دهم در مورد تيم ملي صحبت نکنم و بيشتر تمرکزم را روي تيم خودم داشته باشم اما معتقدم بازيکنان راه آهن شايستگي بيشتري براي حضور در تيم ملي دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:دايي,تيم ملي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي: ترجيح مي دهم در مورد تيم ملي صحبت نکنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)