خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پرسپوليس صددرصد برنده داربي است

مجتبي محرمي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: داربي که مي شود خبرنگاران مي آيند سراغ امثال من و درباره داربي و خاطراتي که از ما به جاي مانده سوال مي‌کنند. از جنجال‌ها مي‌پرسند و آن لحظات خاص اما از همه رسانه‌ها درخواست مي کنم اين يکي، دو روز به مرور خاطرات و عملکرد آنهايي بپردازند که زماني در داربي‌ها بهترين عملکرد را داشتند اما حالا در ميان ما نيستند. من اين روزها در ذهنم خاطره اي که با زنده ياد فريبرز مرادي داشتم را مرور مي کنم.

محرمي در ادامه افزود: فريبرز غريبانه از ميان ما رفت و متاسفانه پس از رفتن او در سالروز درگذشتش هم آنطوري که بايد رسانه‌ها و ما پيشکسوتان و حتي باشگاه و فدراسيون فوتبال ياد فريبرز مرادي را گرامي نداشتيم. اين کم لطفي همه ما بوده، فريبرز بازيکني بود که چه از نظر فني و هم از نظر اخلاقي ممتاز بود. من اميدوارم مسئولان باشگاه پرسپوليس در صورتي که براي آنها مقدور است شرايطي را فراهم کنند که بازيکنان پرسپوليس با عکس فريبرز وارد ميدان شوند.

مجتبي محرمي تصريح کرد: يادم هست اولين ديداري که پيراهن پرسپوليس را بر تن کردم داربي بود. اواخر دهه شصت بود و فينال جام حذفي. قلعه‌نويي و شکورزاده تازه به استقلال آمده بودند. من و کريم باوي هم همين طور. آنها از ابتدا به ميدان رفتند اما من و باوي نيمکت نشين بوديم. در آن بازي که پرسپوليس در ضربات پنالتي برنده شد، فريبرز مرادي دقيقه 60 مصدوم شد و من به جاي او به زمين رفتم. فريبرز دفاع راست بود و من مدافع چپ اما هر دوي ما در آن بازي در پست هافبک دفاعي بازي کرديم.

محرمي در ادامه خاطر نشان کرد: الان که اين حرف‌ها را مي‌زنم ياد پاس گل‌هاي فريبرز مرادي در داربي به فرشاد پيوس و رضا عابديان مي‌افتم. پاس گل‌هايي که باعث شد پرسپوليس يکي از اين داربي‌ها را ببرد و در يک داربي ديگر هم به نتيجه مساوي دست پيدا کند. اميدوارم اين حرف‌ها بهانه‌اي باشد براي زنده نگه داشتن نام فريبرز مرادي که واقعا از نظر اخلاقي نمونه بود اما متاسفانه کم لطفي ها باعث شده تا يادي از او نشود.

محرمي درباره بازي روز جمعه گفت: 99 درصد هم نه. ما صد در صد داربي را مي‌بريم. شک نکنيد پرسپوليس برنده بازي خواهد شد. به اين موضوع که پرسپوليس در فصل جاري نتيجه نگرفته هم توجه نکنيد. مگر پرسپوليس فصل گذشته نتايج خوبي مي گرفت؟! پارسال هم اوضاع مناسب نبود اما ديديد که پرسپوليس ده نفره و در شرايطي که دو بر صفر عقب بود، داربي را برد.

مدافع اسبق تيم ملي در پايان گفت: پرسپوليس بهترين‌ها را دارد. ما مدافعان تيم ملي، گلر تيم ملي و بهترين مهاجمان ايران را در اختيار داريم. اين بازيكنان بايد خودشان را باور کنند. آنها مي‌توانند در اين بازي دل هواداران را شاد کنند. من که خيلي اميدوارم اين بازي را با يک نتيجه خوب به پايان برسانيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:پرسپوليس,دربی,برنده,داربی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پرسپوليس صددرصد برنده داربي است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)