حضور 50 آتش نشان در شهرآورد پايتخت خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حضور 50 آتش نشان در شهرآورد پايتخت

فتح الله تيموري درخصوص تمهيدات سازمان آتش نشاني در روز جمعه خاطرنشان کرد: فعاليت سازمان آتش نشاني در 7 قسمت و در محدوده داخل استاديوم، بيرون استاديوم و ورزشگاه آزادي تقسيم شده است که البته همه ايستگاههاي آتش نشاني در روز جمعه آمادگي امداد رساني براي برقراري ايمني را در اين بازي بر عهده دارند.

وي با تاکيد بر حضور 50 آتش نشان که در داخل استاديوم و در نقاط مختلف مستقر خواهند شد، تصريح کرد: در زمينهاي اطراف ورزشگاه نيز، هفده دستگاه خودرو در نقاط مختلف و دو دستگاه موتورسيکلت نيز در طول مدت بازي در ضلع شرقي و غربي ورزشگاه مستقر مي شوند.

تيموري با اشاره به استقرار آتش نشانان که تمامي پارکينگها و نقاط اطراف را تحت پوشش دارند گفت: با توجه به شمار زياد تماشاگران و طرفداران به اين ورزش پر هيجان تعدادي از آتش‌نشانان در بزرگراه‌هاي منشعب به ورزشگاه آزادي در آزادراه تهران- کرج، ميدان آزادي ورودي بزرگراه شهيد لشگري، جاده قديم کرج، پارکينگ ضلع شرقي شرکت واحد و داخل تونل به صورت ثابت و سيار مستقر هستند.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني تهران به منظور برقراري ايمني و هرچه آرامتر برگزاري اين بازي تصريح کرد: شهروندان گرامي مي توانند در صورت بروز هر گونه حادثه و آتش سوزي به نزديک ترين نيروي مستقر در محل مراجعه کنند و يا با سامانه 125 آتش نشاني تماس بگيرند. آتش نشانان تا پايان برگزاري اين مسابقه در محلهاي تعيين شده مستقر و آماده خدمت رساني به آنها هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:فتح الله تيموري,آتش نشان,125,شهرآورد پايتخت,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حضور 50 آتش نشان در شهرآورد پايتخت

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)