سنگ‌پراني‌ را استقلالي‌ها شروع کردند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سنگ‌پراني‌ را استقلالي‌ها شروع کردند

محمود سالارکيا در گفت‌وگو با فارس درباره اتفاقات دربي هفتاد و پنجم و پرتاب سنگ از سوي تماشاگران اظهار داشت: حرکتي که در بازي روز گذشته اتفاق افتاد مورد تأييد باشگاه پرسپوليس نيست و انتظار چنين اتفاقي را نداشتيم. بعد از محروميتي که پشت سر گذاشتيم تمام تلاش خود را براي رفع مشکلات انجام داديم تا به کميته انضباطي بگوييم تعداد محدودي از تماشاگرنماها هستند که اين کارها را در ورزشگاه‌ها انجام مي‌دهند.

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: تماشاگران نشان دادند محروميت‌ها اثر مثبتي نداشته است. در مرحله اول هواداران استقلال بودند که اين کار را شروع کردند و سپس هواداران پرسپوليس دست به اين کار زدند.

رئيس کميته حقوقي و انضباطي باشگاه پرسپوليس ضمن تمجيد از عملکرد بازيکنان گفت: بازيکنان در زمين بسيار خوب، با ادب، با اخلاق و حرفه‌اي عمل کردند اما اي کاش اين کار با يک حرکت جوانمردانه روي سکوها تکميل مي‌شد. اميدوارم مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ کاري کنند که اين افراد شناسايي شوند.

وي افزود: در صورتي که اين افراد خاص شناسايي شوند قطعا از ورود آنها به ورزشگاه‌ها جلوگيري خواهد شد. البته نبايد از اين مسئله گذشت تا وقتي که ما صاحب استانداردهاي بين المللي يک ورزشگاه نشويم اين مشکلات پابرجاست. شايد برخي هواداران استقلال در بين پرسپوليسي‌ها بنشينند و دست به اين کارها بزنند و شايد هم برعکس اين موضوع شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سنگ‌پراني‌ را استقلالي‌ها شروع کردند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)