کي روش گفت تو جاي خسرو دعوت شدي خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کي روش گفت تو جاي خسرو دعوت شدي

علي حمودي، مدافع - هافبک اهوازي باشگاه استقلال پس از اينکه محرز شد که خسرو حيدري به تيم ملي نمي رسد از سوي کارلوس کي روش به تيم ملي دعوت شد.

حمودي در که بابت دعوت به تيم ملي وشحال است در اين خصوص مي گويد:« اهواز بودم که تلفن همراهم زنگ خوردو گوشي را برداشتم و متوجه شدم يکي از از مسئولان فدراسيون فوتبال است. او گفت به تيم ملي دعوت شدي و زود تر مدارکت را بياور چون بايد با تيم ملي به اردن بروي. ابتدا فکر مي کردم شوخي است اما کمي که با آن شخص حرف زدم فهميدم که درست است. بعدا با کي روش حرف زدم که ايشان هم تاييد کرد و گفت چون خسرو نمي تواند تيم ملي را همراهي کند بايد با تيم ملي به اردن بروم. من هم ساکم را جمع کردم و به تهران آمدم تا همراه تيم ملي به اردن بروم.»

او در ادامه حرف هايش مي گويد:« کمي باورم نمي شد ملي پوش شدم. بايد اعتراف کنم خيلي خوشحالم و سعي مي کنم بهترين عملکرد را داسته باشم. بازي با اردن يک بازي آزمايشي است و ما بايد بعد از آن مقابل تيم لبنان قراربگيريم. اميدوارم بهترين عملکرد را در تيم ملي داشته باشم اگر در ترکيب اصلي قرارداشته باشم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:علي حمودي,باشگاه استقلال,هافبک اهوازي باشگاه استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کي روش گفت تو جاي خسرو دعوت شدي

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)