اگر به استقلال مي‌رفتم چهارتا چيز از قلعه‌نويي ياد مي‌گرفتم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اگر به استقلال مي‌رفتم چهارتا چيز از قلعه‌نويي ياد مي‌گرفتم

قاسم دهنوي، هافبک مشهدي تيم تراکتورسازي تبريز در اين تيم تبديل به يک نيمکت‌نشين شده و گويا رابطه چندان خوبي با توني اوليويرا، سرمربي پرتغالي تراکتور ندارد. دهنوي از اين شرايط ناراضي است و حتي از سرمربي تيمش انتقاد مي‌کند. او در گفت‌وگو با سايت گل در مورد نيمکت‌نشيني و مسائل مختلف ديگر به سئوالات پاسخ مي‌دهد.

چرا نيمکت‌نشين هستي؟
من دليلش را نمي‌دانم و مربيان هم به من نمي‌گويند دليلش چيست. شايد اوليويرا از من خوشش نمي‌آيد.
تو در بازي با مس کرمان اخراج شدي و مثل اين که بعد از آن بازي ديگر در ترکيب ثابت قرار نگرفتي؟
بله همينطور است. به هر حال من اخراج شدم و اين اتفاقات در فوتبال طبيعي است. فکر نمي‌کنم مشکل فني داشته باشم ولي اگر هم مشکلي دارم بهتر است اوليويرا به من بگويد. من عادت ندارم با سرمربي حرف بزنم و نمي‌دانم اين وضعيت تا کي ادامه خواهد داشت.
مثل اين که خيلي ناراحتي‌؟
دقيقاً همين‌طور است. من به تراکتور آمدم تا فيکس بازي کنم و موقعيت‌ام را در تيم ملي از دست ندهم. اگر مي‌دانستم نيمکت‌نشين مي‌شوم حداقل به استقلال مي‌رفتم تا چهار تا چيز از قلعه‌نويي ياد بگيرم.
فکر مي‌کني اوليويرا نسبت به تو بدبين است؟
نمي‌دانم.
يعني تو چيزي از اين مربي ياد نگرفتي؟
خير، من چيزي از او ياد نگرفتم.
مگر مي‌شود اوليويرا با اين سابقه و کارنامه چيزي به تو ياد نداده باشد؟
اوليويرا چه کارنامه‌اي دارد؟ هر وقت اسم مربي خارجي به ميان مي‌آيد همه تعريف مي‌کنند ولي هيچ‌کس به مربيان ايراني توجه نمي‌کند. من در تيم ملي موقعيت خوبي داشتم و آمدن به تراکتور باعث شد که تيم ملي را از دست بدهم. توني از هفته دوم مرا نيمکت‌نشين کرد و نمي‌دانم چرا اين اتفاق افتاد. من فکر مي‌کنم مردم تبريز مي‌توانند واقعيت‌ها را مي‌بينند. او حتي محمد نصرتي را با اين همه سابقه نيمکت‌نشين کرده است.
به هر حال تو بايد به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي به تصميم سرمربي احترام بگذاري، درست است؟
من توسط پرويز مظلومي هم نيمکت‌نشين شدم ولي حرفي نزدم. مشکل من اين است که اوليويرا دليل نيمکت‌نشيني‌ام را نمي‌گويد. 7 هفته از ليگ برتر گذشته ولي او هنوز ترکيب تيمش را نشناخته است. کاش اول فصل به استقلال مي‌رفتم تا حداقل چيزهاي زيادي از قلعه‌نويي ياد مي‌گرفتم.
پس چرا نرفتي؟
من در اين فوتبال پول زيادي نگرفتم و چون خانواده پرجمعيتي داريم بايد به آينده فکر مي‌کردم. حالا اما به نوعي پشيمان هستم.
فکر مي‌کني اين روند تا کي ادامه داشته باشد؟

من تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا به ترکيب اصلي برسم. من بازيکن تعويضي و يک نيمه‌اي نيستم. فقط از اين موضوع ناراحتم که به قلعه‌نويي قول دادم ولي به استقلال نرفتم. مطمئن باشيد اگر او يک بار ديگر مرا بخواهد بدون اين که لحظه‌اي صبر کنم به تيمش مي‌روم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:استقلال,قلعه نوعی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اگر به استقلال مي‌رفتم چهارتا چيز از قلعه‌نويي ياد مي‌گرفتم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)