شهرياري جانشين فتح‌الله‌زاده مي‌شود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

شهرياري جانشين فتح‌الله‌زاده مي‌شود

سايت گل- ايجاد تغيير در هيأت مديره استقلال باعث شده تا در دو روز اخير شايعات مختلفي در خصوص تغيير مديرعامل اين باشگاه شنيده شود هرچند که هنوز اتفاق خاصي نيفتاده است.

اتفاق مهم اضافه شدن سردار شهرياري، مديرعامل سابق باشگاه صباي قم به هيأت مديره استقلال است. او که زياد علاقه‌اي براي ارتباط با رسانه‌ها ندارد در حالي به هيأت مديره اضافه شده که برخي از شهرياري به عنوان جانشين علي فتح‌الله‌زاده نام مي‌برند. شهرياري امروز در مصاحبه با ايسنا اعلام کرده که احتمال تغييرات در کادر مديريتي در هر شرايطي مي‌تواند وجود داشته باشد ولي فتح‌الله‌زاده فعلا به کارش ادامه خواهد داد. از طرفي فتح‌الله‌زاده گفته که مديريت استقلال آش دهن‌سوزي نيست و ديگر چنگي به دل نمي‌زند.


وقتي جملات اين دو نفر را در کنار يکديگر قرار مي‌دهيم، مي‌توان انتظار داشت که در آينده‌اي نزديک اتفاقات جديدي رخ دهد. هرچند فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌هايش معمولاً مديريت در استقلال را سخت توصيف کرده و حتي مي‌گويد که حاضر است از اين باشگاه برود ولي علاقه او براي فعاليت در استقلال بر هيچ‌کس پوشيده نيست. حالا هيأت مديره استقلال با اين تغييرات دوران جديدي را آغاز کرده و بايد منتظر ماند و ديد که آيا شايعه مديرعاملي شهرياري رنگ حقيقت به خود خواهد گرفت يا فتح‌الله‌زاده مي‌ماند. ناگفته نماند که استقلال به شدت اسير مشکلات مالي است و فتح‌الله‌زاده هم هنوز نتوانسته اين مشکلات را برطرف کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    شهرياري جانشين فتح‌الله‌زاده مي‌شود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)