نفت ميزبان استقلال در آبادان خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نفت ميزبان استقلال در آبادان

لغو بازي راه‌آهن با مس، امضاي حکم اخراج کاستا يا ادامه مشکلات آبي‌ها، رويارويي مربيان موفق ليگ يازدهم، ديدار صدرنشين با تيم بدون سرمربي و تفکر ياوري براي شکست سومين مربي پرتغالي از اتفاقات جالب روز نخست هفته دهم ليگ است.

به گزارش مهر، هفته دهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور، گراميداشت عمليات ثامن‌الائمه(ع) و شکست محاصره آبادان توسط رزمندگان اسلام در حالي امروز با برگزاري 4 ديدار آغاز مي‌ شود که طبق تصميم سازمان ليگ بازي مس کرمان - راه‌آهن در اين روز لغو شد.

در اين بازي‌ها نفت براي ادامه صدرنشيني مقابل تيم بدون سرمربي به ميدان مي‌رود، ديدار پيکان با فولاد نبرد مربيان موفق ليگ يازدهم است، ياوري در انديشه شکست سومين تيم ليگ برتري است که يک مربي پرتغالي آن را هدايت مي‌کند و استقلال در آبادان يا حکم اخراج کاستا را امضا مي‌کند و يا بحران خود را بيشتر خواهد کرد.

در زير اشاره کامل‌تري به اتفاقات جالب چهار بازي روز نخست از هفته دهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور مي‌شود:

 

گهر زاگرس - نفت تهران

صدرنشين ليگ به مصاف تنها تيم بدون سرمربي ليگ دوازدهم مي‌رود، تيمي که پس از جدايي مهدي تارتار و شکست سنگين در تبريز، پرحاشيه‌ترين تيم لقب گرفت.

در اين شرايط به نظر مي‌رسد شاگردان ابراهيم‌زاده کار ساده‌اي براي پيروزي در اين بازي خارج از خانه و حفظ صدرنشيني دارند، مگر اينکه گهري‌ها مقابل تماشاگران‌شان شگفتي‌ساز شده و از حريف صدرنشين خود امتياز بگيرند.

 

پيکان تهران - فولاد خوزستان

نخستين مسابقه پيکان با مديرعامل جديد فردا در حالي در ورزشگاه تختي انجام مي‌شود که اين بازي را مي‌توان نبرد موفقيت‌ترين مربيان فصل گذشته ليگ دانست؛ ويسي به همراه بازيکنان گمنام صبا آسيايي شد و نفت تهران با هدايت فرکي يکي از شگفتي‌سازان ليگ يازدهم بود.

البته اين به غير اين موضوع بايد به اين مسائل توجه داشت پيکان پس از چهار پيروزي متوالي، هفته پيش برابر سايپا تن به شکست داد و در اين مسابقه به فکر جبران آن باخت در دربي خودروسازان است. شاگردان اهوازي فرکي هم پس از 5 هفته ناکامي، در بازي پيشين خود ملوان را شکست دادند و تا حدودي از بحران خارج شدند اما براي سروسامان دادن به وضعيت خود به کسب 3 امتياز از ورزشگاه تختي نياز دارند.

 

فجرسپاسي شيراز - تراکتورسازي تبريز

سومين نبرد ياوري که به سرهنگ فوتبال ايران شهره است، با مربيان پرتغالي در بازي فجر - تراکتورسازي رقم مي‌خورد. پيرترين مربي ايراني ليگ که در دو تقابل گذشته‌اش با مربيان پرتغالي ليگ صددصد موفق بود؛ (پيروزي 3 بر 2 بر پرسپوليس با هدايت مانوئل ژوزه و برتري 2 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان با هدايت خوزه کاستا) فردا در انديشه مغلوب کردن سومين مربي پرتغالي ليگ است تا با ثبت رکوردي جالب براي خود، به جمع 4 تيم بالاي جدول باز گردد.

در اين بين تراکتورسازان که در اين فصل انتظارات هوادارانشان را برآورده نکردند، پس از پيروزي پرگل هفته پيش برابر گهر دورود، نمي‌خواهند بدون امتياز شيراز را ترک کنند.

 

صنعت نفت آبادان - استقلال تهران

آيا بازي با استقلال آخرين فرصت براي کاستاي پرتغالي است؟ اين مربي که در هفته‌هاي گذشته تيغ تيز برکناري را بالاي سر خودش مي‌ديد، در صورت شکست دادن استقلال با قلعه‌نويي جايگاهش را روي نيمکت داغ آباداني‌ها حفظ مي‌کند اما در صورت باخت، شايد وداع تلخي با ليگ داشته باشد.

در نقطه مقابل استقلالي‌ها هم شرايط خوبي ندارند و براي نجات از بحران روزهاي اخير و شعارهاي اعتراض‌آميز «مجيدي – مجيدي» دل به پيروزي در آبادان دوخته‌اند. بايد ديد آبي‌پوشان تهراني که يکي از ضعيف‌ترين خط حمله‌هاي ليگ دوازدهم را در اختيار دارند، برابر يکي از ضعيف‌ترين خط دفاع‌هاي ليگ موفق مي‌‍شوند و حکم اخراج کاستا را امضا مي‌کنند و يا باز هم با ناکامي در آبادان، روزهاي آينده خود را تلخ‌تر خواهند کرد.

برنامه کامل ديدارهاي هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور به شرح زير است:

چهارشنبه - 5/7/91

* گهر زاگرس - نفت تهران، ساعت 17:15، ورزشگاه انقلاب کرج

* مس کرمان - راه‌آهن، ساعت 17:15، ورزشگاه امام علي (ع) کرمان(لغو شد)

* پيکان تهران - فولاد خوزستان، ساعت 17:15، ورزشگاه تختي تهران

* فجرسپاسي شيراز - تراکتورسازي تبريز، ساعت 17:15، ورزشگاه دستغيب شيراز

* صنعت نفت آبادان - استقلال تهران، ساعت 18:30، ورزشگاه تختي آبادان

پنجشنبه - 6/7/91

* ذوب‌آهن اصفهان - سايپاي البرز، ساعت 17:15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* صباي قم - داماش گيلان، ساعت 17:15، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم

* ملوان بندرانزلي - سپاهان اصفهان، ساعت 17:25، ورزشگاه تختي بندرانزلي

* پرسپوليس - آلومينيوم هرمزگان، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادي تهران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نفت ميزبان استقلال در آبادان

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)