پرويز مظلومي، جدي‌ترين گزينه سرمربيگري مس خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پرويز مظلومي، جدي‌ترين گزينه سرمربيگري مس

پس از اين مسابقه حرف هاي ابراهيم قاسمپور مربي تيم مس نيز وضعيت روحي هواداران مس را ملتهب تر از هميشه کرد و سبب شد رابطه کرماني ها و قاسمپور به بدترين شکل خود درآيد.

سرمربي تيم مس پس از اين بازي بازهم به هواداران مس در ورزشگاه حمله کرد و اين بار تمام کساني که عليه او شعار دادند را اراذل و اوباش خواند و حتي تلاش خبرنگاران براي کم کردن افرادي که به اين صفت قاسمپور مبتلا شده بودند نتيجه نداد و مربي مس بر اينکه اين اراذل و اوباش اکثريت ورزشگاه را تشکيل مي دادند پافشاري نمود!

آن هم در حالي که مس در يکي از بازي هايي که به صورت سنتي همواره برنده آن بود، يک باخت خانگي به شدت تاسف بار را کسب کرد و حالا بازهم اختلاف امتياز اين تيم با پائين جدول به حداقل ممکن رسيده است. در اين شرايط معمولا يک مربي نبايد انتظار داشته باشد که هواداران او را روي سر خود بگذارند و فرياد حلوا سر دهند.

قاسمپور که مي توانست پس از اين بازي با لحني آرام تر فرصت جبران اشتباه را در بازي هاي بعد براي خود همچنان حفظ کند بازهم با ادبياتي دور از شان يک مربي حرفه اي به هواداران تيمش حمله کرد. در اين شرايط به نظر نمي رسد که قاسمپور ديگر شانسي براي ادامه کار کردن در کرمان داشته باشد. او که براي گرفتن تمام مبلغ قرارداد خود از باشگاه مس اصلا به استعفا نيز فکر نخواهد کرد، پس از برکناري حسن واحدي خيلي علاقه مند است که او را نيز از مس به نوعي اخراج کنند و براي همين شايد برروي اين نوع مصاحبه هاي خود بيشتر هم تاکيد داشته باشد.

با وجود اين مسئله ظاهرا براي انتخاب جانشين قاسمپور نيز اقدامات عملي آغاز شده است و گفته مي شود که شب گذشته حتي با پرويز مظلومي و محمد مايلي کهن تماس هاي تلفني هم برقرار شده است تا به نوعي برنامه آن ها براي باشگاه مس کسب شود. مايلي کهن که از چندي پيش متوجه شده بود با آمدن گروه مديريتي سايپا به مس شانس نشستن روي نيمکت اين تيم را دارد، خيلي روي پيشنهاد تيم نفت آبادان پافشاري نکرد و ترجيح مي دهد که در کنار دوستان خود در کرمان کار کند. اما چند سال پيش که بحث حضور مايلي کهن در کرمان شده بود با شديترين واکنش ممکن در کرمان روبرو شد و هواداران مس اصلا از پيشنهاد آمدن حاجي به کرمان استقبال نکردند و اين براي آمدن مايلي کهن به کرمان قطعا مشکل زا خواهد بود. مظلومي نيز که در مصاحبه هاي چند روز گذشته خود نشان داد نزديک تر از هميشه به باشگاه مس است، منتظر نهايي شدن تکليف قاسمپور و مس است تا اوکي نهايي براي آمدن به کرمان را بدهد. هواداران مس نيز بار ديگر در جريان بازي مس و ملوان او را تشويق کردند و شايد اين موضوع روي انتخاب مربي بعدي مس نيز تاثير داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پرويز مظلومي، جدي‌ترين گزينه سرمربيگري مس

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)