آخرين وضعيت پيشنهاد عجمان به کريمي خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

آخرين وضعيت پيشنهاد عجمان به کريمي

محمودرضا فاضلي در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب در خصوص آخرين وضعيت اشکان دژآگه در تيم فولهام انگلستان تصريح کرد: اشکان چند روزي است که تمريناتش را شروع کرده و هر روز يک مقدار زمان و فشار تمرينش را بيشتر مي‌کند. او از روز گذشته به تمرينات گروهي تيم فولهام اضافه شده است و هر روز آماده‌تر مي‌شود.

وي درباره احتمال حضور دژآگه در بازي تيم ملي برابر کره جنوبي تاکيد کرد: اين موضوع به ميزان آمادگي اشکان و همچنين نظر سرمربي تيم ملي ايران بستگي دارد.

مديربرنامه‌هاي مسعود شجاعي در خصوص سکونشيني اين بازيکن در تيم فوتبال اوساسونا هم يادآور شد: بايد قبول کنيم که مسعود از يک مصدوميت طولاني مدت بازگشته و نياز به زمان دارد. او با تيم خوب تمرين مي‌کند و مشکلي ندارد. بايد ديد در هفته‌هاي بعد چه اتفاقي رخ مي‌دهد.

پس از آنکه "مانوئل ژوزه"، سرمربي پرسپوليس با علي کريمي به مشکل خورد، بحث پيوستن اين بازيکن به باشگاه عجمان امارات مطرح شد. فاضلي در اين باره گفت: بالاخره علي در داخل و خارج از ايران بازيکن اسم و رسم داري است که صحبت حضور او در تيم‌هاي ديگر هميشه مطرح است. الان نمي‌توانم درباره اين پيشنهاد صحبت کنم. بايد يکي دو هفته ديگر صبر کرد چون کريمي تصميم گيرنده نهايي است.

وي در پايان تصريح کرد: متاسفانه کريمي در حال حاضر با باشگاه پرسپوليس به مشکل خورده است. البته ما نمي‌توانيم درباره اين مشکل قضاوت کنيم ولي تداوم اين مسئله نه براي کريمي و نه براي پرسپوليس خوب نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    آخرين وضعيت پيشنهاد عجمان به کريمي

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)