انتقال يک استقلالي به بوندس‌ليگا در نيم فصل خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

انتقال يک استقلالي به بوندس‌ليگا در نيم فصل

علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب در خصوص اسپانسر جديد اين باشگاه و مشکلات مالي بازيکنان اظهار داشت: قرارداد ما با اسپانسر جديد باشگاه حدود 6.5 ميليارد تومان است و اين حامي مالي، چک‌هاي مدت‌داري را در اختيار باشگاه استقلال قرار داده است که اولين چک آن به مبلغ 400 ميليون تومان پاس و خرج هزينه‌هاي جاري باشگاه شده است.

وي در همين خصوص افزود: موعد چک‌هاي بعدي نيز هر 15 روز و يا 30 روز است که روال طبيعي خود را طي مي‌کند. البته در اين بين کمک‌هايي را نيز به بازيکناني که در مواقع ضروري نياز به پول دارند، کرده‌ايم اما در مجموع فقط مي‌توانم بگويم شرمنده بازيکنان تيم هستم که تا به امروز فقط مشکلات مالي باشگاه را تحمل کرده‌اند.

نيمي از قرارداد انتقال نکونام را پرداخت کرده‌ايم
فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: البته ما در اين خصوص هزينه‌هاي ديگري نيز کرده‌ايم که در يک مورد آن فقط 800 ميليون تومان، معادل 400 هزار دلار يعني نيمي از مبلغي را که بايد بابت انتقال نکونام به باشگاه اوساسونا مي‌داديم را پرداخت کرديم.

براي پرداخت طلب بازيکنان منتظر بودجه وزارت ورزش هستيم
وي افزود: البته اين مبالغ کفاف پرداخت براي قراردادهاي مالي بازيکنان را نمي‌دهد و ما منتظر پولي هستيم که وزارت ورزش و جوانان قول آن را داده است. براساس قولي که داده‌اند قرار است بخشي از بودجه 6 ميلياردي ما را تا 15 روز آينده مي‌دهند.

سه بازيکن را در نيم فصل جابه‌جا خواهيم کرد
مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين پرسش که "براي نقل و انتقالات در نيم فصل رقابت‌هاي ليگ برتر چه برنامه‌اي داريد؟"، تصريح کرد: طبق قوانين تا نيم فصل بازيکن جديدي نمي‌گيريم اما پس از آن به احتمال زياد به پيشنهاد سرمربي تيم سه بازيکن را جابه‌جا خواهيم کرد.

مذاکره با چند باشگاه ليگ برتري براي انتقال دروازه بان استراليايي
وي در خصوص انتقال "ليام ردي"، دروازه بان استراليايي تيم استقلال از اين باشگاه تصريح کرد: چند باشگاه ليگ برتري خواهان به خدمت گرفتن ليام ردي، دروازه بان استراليايي تيم ما هستند که در حال مذاکره با آنها هستم و در صورت توافق ردي از استقلال جدا خواهد شد.

يک مهاجم خوب در نيم فصل جذب مي‌کنيم
فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: بنا به نظر کادر فني قطعا در نيم فصل يک مهاجم خوب جذب خواهيم کرد و در اين خصوص عملکرد چند مهاجم داخلي و خارجي را بررسي کرده‌ايم.
 

قلعه نويي هنوز درخواست جذب عنايتي را به من نداده است
وي اعلام کرد: پيرامون صحبت‌هايي که در مورد انتقال عنايتي به استقلال مطرح شده بايد بگويم هنوز قلعه نويي درخواست جذب وي را با من مطرح نکرده است.

مشکل ميداوودي درون خانوادگي است
مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص ناراحتي ميداوودي از نيمکت نشيني در بازي با تيم صباي قم در هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: مشکل و ناراحتي ميداوودي در جريان بازي با تيم صبا يک مشکل درون خانوادگي بود و مشکل خاصي نيست. در عين حال اگر مسئله‌اي هم باشد کادر فني آن را حل خواهد کرد.

عابديني مي‌خواهد مرا چيز خور کند تا گيج شوم
وي در خصوص مصاحبه اخير عابديني که گفت بود: "طوري جواب فتح‌الله‌زاده را مي‌دهم که گيج شود"، گفت: هنوز عابديني جواب مرا نداده، شايد وي مي‌خواهد مرا چيز خور کند تا گيج شوم، دور خودم بچرخم و به زمين بخورم. من در مصاحبه‌اي که انجام دادم منظورم شخص عابديني نبوده است. به هر حال وي در حال حاضر در شرايط خاصي قرار دارد و ما بايد آن را درک کنيم.

هواداران مي‌توانند تشخيص دهند من لمپن هستم يا واعظ آشتياني
مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص مصاحبه اخير واعظ آشتياني تاکيد کرد: مردم و به ويژه هواداران استقلال داوران و قضات خوبي هستند. آنها هم مصاحبه مرا ديدند و هم مصاحبه واعظ آشتياني را و به خوبي پي مي‌برند که چه کسي لمپن و دلقک است. من اين موضوع را واگذاري مي‌کنم به مردم و قضاوت آنها.

وي در مورد برگزاري بازي خداحافظي براي فرهاد مجيدي تصريح کرد: وقتي فرهاد مجيدي از دبي برگردد براي برگزاري يک بازي خداحافظي که در شان اين بازيکن باشد با او صحبت خواهم کرد. من هر زمان و تا جايي که توانستم و مسئوليتم اجازه مي‌داد بازي خداحافظي براي بازيکنان تيم استقلال برگزار کردم.

قلعه نويي دوست دارد که براي بازيکنان استقلال بازي خداحافظي برگزار کنيم
مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين پرسش که "در صورت برگزاري يک بازي خداحافظي، پيشکسوتان باشگاه از جمله قلعه نويي حق دارند گلايه‌اي داشته باشند که چرا براي آنها بازي خداحافظي برگزار نشده است؟"، گفت: مطمئن باشيد اگر قلعه نويي در زمان مديريت من از فوتبال خداحافظي مي‌کرد حتما براي او يک بازي خداحافظي خوب تدارک مي‌ديديم. قلعه نويي دوست دارد و تکليف مي‌کند که براي بازيکنان استقلال بازي خداحافظي برگزار کنيم.

تماس با دوستان در آلمان براي برگزاري اردو
وي خاطر نشان کرد: با توکل به خدا تا به امروز با اين وضعيت بي‌پولي کار تيم را خوب پيش برده‌ايم و در زمان تعطيلي رقابت‌هاي ليگ برتر نيز مطمئن باشيد در دو شيفت کار مي‌کنيم. با شرايط مالي بدي که داريم به احتمال زياد اردوي تيم را در خارج از کشور برگزار نمي‌کنيم. البته قصد دارم با دوستان قديمي خود در آلمان تماس بگيريم و ببينم که در اين خصوص از دست آنها کاري برمي‌آيد يا خير و اگر مي‌توانند ما را براي برگزاري اردو به اين کشور دعوت کنند.

يکي از بازيکنان اصلي تيم را در نيم فصل به بوندس‌ليگا ترانسفر مي‌کنيم
فتح‌الله‌زاده در خاتمه تصريح کرد: ما در نيم فصل رقابت‌هاي ليگ برتر يکي از بازيکنان اصلي و خوب تيم را به بوندس‌ليگاي آلمان ترانسفر خواهيم کرد و در اين خصوص با باشگاه مربوطه مذاکرات خيلي خوبي را نيز انجام داده‌ايم. البته بايد بگويم با اينکه نکونام پيشنهاد خوبي براي ترانسفر شدن دارد اما ما به وي نياز داشته و او را حفظ خواهيم کرد. با اين شرايط بازيکني که ترانسفر مي‌شود، قطعا نکونام نيست!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:مديرعامل باشگاه استقلال,باشگاه استقلال,بوندس‌ليگا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    انتقال يک استقلالي به بوندس‌ليگا در نيم فصل

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)