اخبار کوتاه از باشگاه سايپا خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اخبار کوتاه از باشگاه سايپا

در حالي که مديرعامل باشگاه سايپا چند هفته‌اي است از سمت خود استعفا کرده، از اين باشگاه خبر مي‌رسد او حداقل تا پايان اين فصل در سمت خود باقي خواهد ماند.

آرش کوشا مدتي است به دليل مشغله‌هاي فراوان کاري از پست مديريت عامل در باشگاه سايپا استعفا کرده اما هيات‌مديره اين باشگاه اعلام کرد کوشا تا پايان اين فصل همچنان مديرعامل سايپا خواهد بود تا جانشين شايسته‌اي براي او مشخص شود. آرش کوشا بعد از تعيين جانشينش در سايپا راهي شرکت «شستا» مي‌شود تا مديريت شرکت‌هاي تامين اجتماعي را بر عهده بگيرد.

براي مربيگري سايپا در فصل آينده هنوز قرارداد رسمي منعقد نشده اما به احتمال قريب به يقين مجتبي تقوي در ليگ دوازدهم نيز سرمربي نارنجي‌پوشان باقي خواهد ماند. تقوي از ابتداي هفته بيست‌وهفتم و بعد از شکست 2-1 سايپا مقابل سپاهان هدايت اين تيم را بر عهده گرفت و در سه بازي سپري‌شده دو برد و يک باخت (مقابل تراکتورسازي) کسب کرد.

مديران سايپا از عملکرد فني تقوي رضايت کامل دارند و با توجه به پيشينه طولاني او در اين باشگاه بايد نشستن او روي نيمکت سايپا در شروع فصل آينده را قطعي دانست.

از نماينده استان البرز در ليگ برتر يک خبر ديگر هم به گوش مي‌رسد که اگر حقيقت داشته باشد در نوع خودش خبر جالبي است. گويا يکي از بازيکنان سايپا با پيشنهادي از تيم‌هاي خارجي روبه‌رو شده که مسئولان باشگاه تصميم‌گيري در اين مورد را به پايان فصل موکول کرده‌اند. اين بازيکن در خط حمله بازي مي‌کند و از قضا اين بار نامش کريم انصاري‌فرد نيست.

مهاجمي که به تازگي در تيم‌هاي خارجي خواهان پيدا کرده امين منوچهري ماسوله است که در ليگ يازدهم نيز مثل فصل قبل درخشش خوبي داشت و به خصوص در بازي مقابل استقلال دو گل زد و ستاره تيم سايپا بود. البته باشگاه سايپا هنوز علاقه‌اي به رسانه‌اي کردن نام اين مشتري خارجي نشان نداده است.


نظرات شما عزیزان:

هیسسسسسسس
ساعت15:57---24 فروردين 1391
واقعا وبت حرف نداره بهت تبریک میگم آپدیــــــــــــــــتی ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اخبار کوتاه,سایپا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اخبار کوتاه از باشگاه سايپا

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)