درگیری من و خودنگاه دروغ محض است/برخی سایت‌ها در صدد تخریب من هستند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

درگیری من و خودنگاه دروغ محض است/برخی سایت‌ها در صدد تخریب من هستند

علی داداشی برادر مرحوم روح الله داداشی قوی‌ترین مرد جهان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درخصوص اخبار منتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر درگیری لفظی وی با فرامرز خودنگاه گفت: تمامی این اخبار کذب بوده و بین من و آقای خودنگاه هیچگونه درگیری و بحثی بر سر جوایز مسابقات قوی‌ترین مردان جهان ایجاد نشده است.

وی افزود: بر سر جوایز این دوره از مسابقات بحث و جدل هایی درگرفت، ولی من نمی دانم این بحث ها میان آقای خودنگاه و چه کسی بوده، چرا که آن زمان آنجا حضور نداشتم.

داداشی همچنین اظهار داشت: عده ای در صدد تخریب نقش من هستند، درصورتیکه با این شایعه سازی ها به اهدافشان نخواهند رسید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:علی,داداشی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    درگیری من و خودنگاه دروغ محض است/برخی سایت‌ها در صدد تخریب من هستند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)