دنیزلی به هوشیار گفتم برای پرسپولیس خوب نیست، وقت تلف کنی خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنیزلی به هوشیار گفتم برای پرسپولیس خوب نیست، وقت تلف کنی

وقتی بعد از پایان کنفرانس در گوشه ای با دنیزلی تنها شدیم، از او پرسیدیم که چرا وقتی اسم دروازه بان های پرسپولیس مطرح می شود، می خندید؟ پاسخ داد: «چون شما همیشه در این جور وقت ها می خندید، من هم خنده ام می گیرد!»
حکمی که کمیته انضباطی برای پرسپولیس بریده، هنوز بحث روز است. دنیزلی در این باره می گوید: «من که تا به حال همچین حکمی ندیده بودم. واقعا ندیده بودم اینطور از تیمی امتیاز کم شود ولی این مسایل مربوط به بخش فنی نیست، بلکه بخش اداری باشگاه باید آن را پیگیری کند.»
دنیزلی که در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود به خاطر وقت تلف کردن از هوشیار گلر تیمش ناراحت است. او در این باره به خبرآنلاین نیز توضیح می دهد: «هنوز هم می گویم که این کار درست نبود. به خود هوشیار هم گفتم که در فلسفه تیمی مثل پرسپولیس، اصلا این چیزها جایی ندارد و برایمان خوب نیست که مقابل حریف، بازیکن مان خودش را روی زمین بیاندازد و وقت تلف کند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:دنیزلی,هوشیار,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنیزلی به هوشیار گفتم برای پرسپولیس خوب نیست، وقت تلف کنی

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)