خطرناک ترین خط حمله فوتبال اروپا خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

خطرناک ترین خط حمله فوتبال اروپا

 

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از روزنامه مارکا، سه مهاجم مطرح تیم فوتبال رئال مادرید به نام های کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گونزالو هیگواین از ابتدای فصل تاکنون و در حالی که این تیم هنوز در لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا بازی دارد، توانسته اند روی هم 99 بار گلزنی کنند که این تعداد در میان تیم های اروپایی از همه بیشتر است و نوعی رکورد محسوب می شود.

رونالدو پرتغالی که فصل گذشته آقای گل لالیگا شد، تاکنون 47 بار برای تیمش در مسابقات مختلف گلزنی کرده و بهترین گلزن نام دارد. او 37 بار در لالیگا، 6 گل در اروپا، 3 گل در جام حذفی و یک گل نیز در سوپر جام اسپانیا به ثمر رسانده است.

پس از رونالدو، کریم بنزما با 28 گل (17 گل در لالیگا، 7 گل در اروپا، 3 گل در جام حذفی و یک گل در سوپر جام اسپانیا) قرار دارد و هیگواین نیز با 24 گل زده (20 گل در لالیگا، 3 گل در اروپا و یک گل در جام حذفی) سومین مهاجم خطرناک کهکشانی ها محسوب می شود.

در میان سایر تیم های اروپایی بارسلونا نزدیکترین آمار را به رئال دارد. مثلث تهاجمی این تیم یعنی مسی، فابرگاس و الکسیس سانچز روی هم 81 بار دروازه حریفان را باز کرده اند که سهم مسی با 55 گل بیشتر از بقیه است. فابرگاس با 15 و سانچز نیز با 11 گل در رده های بعدی هستند.

تیم بایرن مونیخ با گلزنی گومز، روبن و ریبری و مجموع 67 گل در رده سوم است و منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز با 57 و 50 گل زده در رده های بعدی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:خطرناک ترین,حمله,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    خطرناک ترین خط حمله فوتبال اروپا

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)