ترابيان:فرصت حضور در چين را نبايد ازدست دهيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ترابيان:فرصت حضور در چين را نبايد ازدست دهيم

عباس ترابیان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از آنکه شورای برون مرزی وزارت ورزش و امور جوانان با درخواست ما مبنی بر اعزام تیم ملی فوتسال به تورنمنت چین مخالفت کرد، بار دیگر نامه‌ای به این شورا ارسال کرده و در خصوص اهمیت حضور تیم ملی در رقابت‌های چین نکاتی را یادآور شدیم.
 
 وی در ادامه افزود: قرار است در نشست آتی شورای برون مرزی وزارت ورزش و امور جوانان در خصوص درخواست ما تصمیم گیری شود. امیدوارم درخواست مجدد ما مورد تایید قرار گیرد، چرا که در غیر اینصورت فرصت بازی با تیم‌های خوبی چون ژاپن، رومانی و تحتی چین را از دست خواهیم داد و ناچاریم با دیدارهای تدارکاتی کمتر به مصاف حریفان آسیایی برویم.
 
 رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از پاسخگویی به اظهارات اخیر کریم منصوری، مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک خودداری کرد و گفت: سوم اردیبهشت ماه نشست کمیته انضباطی در خصوص شکایت من از مدیرعامل باشگاه شهید منصوری برگزار می‌شود. ایشان در هفته‌های گذشته اتهاماتی زده و بحث‌هایی را مطرح کرده است که باید آنها را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ثابت کند.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: یک مسئول اگر قرار باشد با این پرخاشگری‌ها و اتهامات واهی مرتب روبه‌رو شود، نمی‌تواند به کار خود به راحتی ادامه دهد به همین خاطر تصمیم گرفتم از مجرای قانونی فدراسیون فوتبال اتهامات مدیرعامل باشگاه شهید منصوری را پیگیری کنم. اگر از این راه به نتیجه رسیدم که هیچ در غیراینصورت از طریق قوه قضایه موضوع را پیگیری خواهم کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:ترابيان,وزارت ورزش,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ترابيان:فرصت حضور در چين را نبايد ازدست دهيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)