رويانيان: شوخي کردم، اما جدي گرفتند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رويانيان: شوخي کردم، اما جدي گرفتند

محمد رویانیان در برنامه امروز ورزش و مردم در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس برابر سپاهان و تساوی یک بر یک عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود و انصافا بازیکنان پرسپولیس نشان دادند شایستگی بسیاری دارند زیرا برابر تیم مدعی سپاهان بسیار خوب ظاهر شدند. با توجه به اینکه ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی حضور نداشتیم اما بازیکنان به خوبی توانستند در زمین بازی کنند.

وی با اشاره به رای کمیته انضباطی درباره دیدار با داماش یادآور شد: 48 ساعت پیش از آغاز بازی برابر سپاهان رای ما را اعلام می‌کنند و اساسا ذهن مربی و بازیکن را خالی می‌کنند، با این شرایط به ما اعلام می‌کنند که در هر صورت شما عقب افتاده‌اید و این دیدار نمی‌تواند پرسپولیس را بالا بکشاند اما با تمام اوصاف بازیکنان پرسپولیس نمره خوبی را گرفتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی برای دیدار برابر داماش تصریح کرد: این موضوع باید شکافته شود، من همواره خبرنگاران را دوست دارم ،البته شاید برخی از آنها کم‌لطفی کنند و برای ما فضا‌هایی را ایجاد کنند که باعث به وجود آمدن حواشی در تیم شود اما در هر صورت همواره با آنها برخورد خوبی داشته‌ام.

وی با اشاره به این موضوع که اتفاقات دیدار برابر داماش در چهار بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد یادآور شد: اولین موردی که باید بگویم این است که قبل از بازی برابر داماش اتفاقاتی رخ داد اینکه ما در گیلان دچار حاشیه شدیم و این موضوع جهانی شد و همچنین در بازی برگشت در تهران مشکلاتی به وجود آمد که ضربات جبران ناپذیری به تیم پرسپولیس زد باید مورد بررسی قرار بگیرد چرا زمانی که پرسپولیس در اوج قرار دارد و در بازی‌های آسیایی خوب بازی می‌کند چنین برخوردی با آن می‌شود؟

رویانیان درباره صحبت‌های آیت‌اللهی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من با وی صحبت نکردم اما به نظر او آدم سنگینی به نظر می‌رسد. باید با آیت‌اللهی صحبت کنم و مسائل را مورد بررسی قرار بدهم.

وی افزود: دومین مطلبی که در بازی برابر داماش اتفاق افتاد بازی بد بازیکنان پرسپولیس بود همچنین اشتباهات داوری که نمی‌شود آن را کتمان کرد. محمد مایلی کهن با من تماس گرفت و گفت که رفیعی داور بسیار خوبی است من از همین‌جا از آقای رفیعی به خاطر بی‌احترامی‌هایی که در ورزشگاه شد عذرخواهی می‌کنم.

مسئله سومی که وجود دارد درباره طرفداران پرسپولیس است که به نظر نمی‌رسد که این رفتار نابهنجار از آن سر زده شده باشد نکته ابهام آمیز ما هم در این مورد است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از اتفاقات بازی برابر داماش سکوت کردم و حتی فردای آن روز نیز صحبت نکردم اما به یک باره حکم عجیب و غریبی صادر شد که در ایران سابقه نداشته است. حکمی که هنوز به ما ابلاغ نشده است من واقعا از این برخورد ناراحت شدم به شرافتم توهین شد من در عالم معرفت جانم را هم می‌دهم اما چرا این طور به ما توهین کردند.

وی درباره اتفاق چهارمی که پس از دیدار برابر داماش رخ داد گفت: نکته چهارمی که باید اشاره کنم بحث فدراسیون و کمیته استیناف است. از دو حرف من در روزهای اخیر برداشت‌های گوناگونی شده است. در کنفرانس مطبوعاتی زمانی که نشست تمام شده بود یکی از خبرنگاران اعلام کرد که اگر 2 امتیاز کسر شده از پرسپولیس بر می‌گردد چه می‌کنید من هم در جواب به او گفتم چه کاری می‌خواهیم بکنیم تفنگ یا تانک بیاوریم؟ خوب من می‌روم بعد او در جواب من گفت اگر شما بروید که کار درست نمی‌شود من هم در جواب او گفتم همه با هم می‌رویم اما این صحبت من پررنگ شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که از صحبت‌های من برداشت گوناگونی شد در مورد استقلال بود. هنگامی که داشتیم کنفرانس را ترک می‌کردیم یکی از خبرنگاران پرسید در دیدار برابر سپاهان برای استقلال بازی می‌کنید که من هم در جواب او گفتم بله ما هر چه این دو موضوع را شوخی گرفتیم اما انگار این مسائل جدی مطرح شد اما باید بگویم درباره نحوه برخورد با فدراسیون و کمیته استیناف برخورد جدی دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تنها امید سرخپوشان کمیته استیناف است عنوان کرد: ما در ایران زندگی می‌‌کنیم و در همین جا هم مسائل خود را دنبال خواهیم کرد. تنها امید ما کمیته استیناف است؛ من فیفا و AFC را نمی‌شناسم کمیته استیناف مرجع صالحی است و از فیفا و AFC مهمتر است که امیدوارم احقاق حق کند اگر امید خود را به این کمیته هم از دست بدهیم نمی‌دانم باید چه کنیم باید برویم پیش وزیر؟ بهرحال ما در ایران زندگی می‌کنیم و مسائل خود را به بیرون ارجاع نخواهیم داد.

رویانیان گفت: شنیده‌ام که اعلام کرده‌اند اگر رویانیان این‌گونه صحبت کند رای را برخلاف او می‌دهیم مگر با من جنگ دارند؟ اگر با من مشکلی دارند کاری کنند که من را بردارند چرا با باشگاه پرسپولیس چنین رفتاری می‌کنند؟!

من تازه وارد فوتبال شده‌ام اما متاسفانه هیچ نکته مثبتی را از مسئولان فدراسیون نشنیده‌ام که به من گوشزد کنند.

وی با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من و فتح‌الله زاده مدیران دولتی هستیم اما در انتخابات نهایت آزاد اندیشی را داشتیم می‌توانستیم اتفاقات دیگری در انتخابات رخ دهیم اما جریان سالمی را به وجود آوردیم اما روز قبل از انتخابات با عباسی تماس گرفتم و از او پرسیدم به چه کسی رای بدهم عباسی در جواب به من گفت: فکرهای خود را انجام بده و هر کسی را که اصلح‌تر می‌دانی به او رای بده.

رویانیان در پاسخ به سؤال بهرام شفیع، مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا شما به کفاشیان رای دادید و هم‌اکنون از برخوردهای او ناراحت هستید گفت: بله من رای دادم اعتقادمان به کمیته استنیاف است. کفاشیان مدیریت فدراسیون را اصلاح کند. من در فوتبال مدیریت نکردم اما به عنوان پلیس در این کشور بوده‌ام. به چه استنادی اعلام می‌کنند که از ما 2 امتیاز کم شود؟ ما در ورزشگاه‌ها هوادارانمان در اختیار خودمان نیستند هنوز رابطه بین ما و هواداران کامل نشده است بعد اعلام می‌کنند که باید آنها را کنترل کنیم. من به فدراسیون پیشنهاد می‌دهم به جای محرومیت بیایند 5 جلسه قیمت بلیت‌ها را 5 برابر و یا 10 برابر کنند اینگونه هم باشگاه و فدرسیوان تقویت مالی می‌شود و هم جریمه صورت گرفته.

وی افزود: من و فتح‌الله زاده دولتی بودیم انتظار ما از فدراسیون فوتبال این است که به معنای واقعی استقلال داشته باشد منظورم این نیست که از دولت جدا بشود بلکه منظورم این است که دست‌های پشت پرده را کوتاه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چقدر شانس قهرمانی سرخپوشان را می‌داند خاطرنشان کرد: ما خیلی امیدوار هستیم تا قهرمان آسیا شویم تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم من تقریبا از دنیزلی راضی هستم و امیدوارم بتواند در ادامه موفق باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا 23 بازیکن سرخپوشان قراردادشان تا پایان فصل با پرسپولیس اتمام می یابد گفت: کمتر از این تعداد هستند اما بازیکنانی وجود دارد که قراردادشان تمام می‌شود.

ملاک سرمربی تیم بازی‌های آسیایی است هر چند که سعی می‌کنیم با این بازیکنان قرارداد ببندیم.

رویانیان در پایان درباره فعال‌سازی سایت باشگاه گفت: ما یک پروتال جامع ایجاد کرده‌ایم که این موضوع هفته‌ای 50 میلیون برای ما فروش داشته خوشحال می‌شویم که از تجارب باشگاه‌های دیگری مانند استقلال در بهبود وضعیت شرایط سایت بهره‌مند شویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:رويانيان,پیروزی,پرسپولیس,مدیر عامل,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رويانيان: شوخي کردم، اما جدي گرفتند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)