فتح‌الله زاده: کارنامه مظلومي درخشان است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فتح‌الله زاده: کارنامه مظلومي درخشان است

علی فتح‌الله زاده در برنامه امروز ورزش و مردم در پاسخ به این سؤال که هم‌اکنون بدهی دارد یا خیر عنوان کرد: به قول مرحوم پدرم مردی که بدهی نداشته باشد مرد نیست، من هم خیلی مرد هستم. ما تلاش خود را انجام می‌دهیم و آقای رسولی نژاد نیز زحمت زیادی در این زمینه می‌کشد. با تمام مشکلاتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم تا مسائل را حل کنیم. مشکل از وزیر هم نیست بلکه مشکل اینجاست که مجلس دست مسئولان را بسته است. من 15 سال پیش درآمد اضافه داشتم؛ فوتبال یک صنعت است من هم‌اکنون می‌توانم 4 بازیکن استقلال را ترانسفر کنم اما می‌ترسم این کار را انجام دهم چون قانون مشخصی وجود ندارد. اگر ما به جام جهانی رفتیم به این علت بود که بازیکنان مختلفی در کشورهای گوناگون داشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بحث آوردن قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: این موضوع باعث حواشی زیادی شده است، اول اجازه بدهید ببینیم خودم سال آینده در استقلال هستم یا خیر؟ زمانی که من می‌خواهم از باشگاه بروم چرا باید یک مربی را بیاورم تا مدیرعامل بعدی در کار انجام شده قرار گرفته باشد به همین دلیل است که می‌گویم زمان این صحبت‌ها نیست؛ اجازه بدهید که مشخص شود. من در باشگاه می‌مانم یا خیر؟ یا اصلا مظلومی قصد دارد با استقلال ادامه بدهد این مسائلی است که باید پس از پایان رقابت‌ها تصمیم گرفته شود.

وی ادامه داد: ما هم‌اکنون برای دو جام تلاش می‌کنیم توانسته‌ایم جام حذفی را بدست آوردیم و در لیگ هم در تلاش هستیم تا بتوانیم قهرمان شویم آنچه مسلم است کارنامه درخشان مظلومی است در حالیکه استقلال مثلث خط میانی خود را نداشت اما سرمربی تیم توانست عنوان قهرمانی جام حذف را به دست بیاورد من همیشه از مظلومی حمایت کردم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سؤال که آیا او اعلام کرده اگر قلعه‌نویی در تراکتور نتیجه بگیرد او را به استقلال می‌آورد یادآور شد: من چنین حرفی را نزدم گفتم؛ قلعه‌نویی مسئولیت تراکتور را بر عهده دارد و باید در آن تیم نتیجه بگیرد. هم‌اکنون مطرح کردن چنین مسائلی نه به نفع استقلال است و نه به سود قلعه‌نویی از مظلومی حمایت کردم و حمایت هم می‌کنم حتی من از او برای فصل آینده برنامه خواستم اما او به من گفت که فعلا دست نگهدارید هیچ اختلافی نداریم کدام مدیری است که دو سال با مربی خود کار کرده باشد بهرحال باید فصل تمام شود و پس از آن درباره کادر فنی تیم تصمیم بگیریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:فتح‌الله زاده,مظلومي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فتح‌الله زاده: کارنامه مظلومي درخشان است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)