استقلال را در آزادي‌ شکست‌ مي‌دهيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

استقلال را در آزادي‌ شکست‌ مي‌دهيم

ناصر بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امروز قطعا بازی خوب و منظمی را برابر تیم فوتبال استقلال تهران ارائه خواهیم کرد و به دنبال کسب هفتمین پیروزی در بازی‌های خارج از خانه این فصل بازی می‌کنیم.

وی عنوان داشت: تردیدی نیست که استقلال تهران هم تلاش خواهد کرد بازی خوبی به نمایش بگذارد و برای حفظ موقعیت خود و رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند ولی این را هم باید بگویم که صبا هم در دیدار مقابل استقلال با آمادگی بسیار بالا به دنبال برنده شدن است.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بازی سختی داریم زیرا استقلال تهران تیم بزرگی است و قهرمان جام حذفی هم به شمار می‌رود اما ما هم تیم کوچکی نیستیم و قطعاً بازیکنان ما مقابل تماشاگران پرتعداد حاضر در ورزشگاه آزادی تهران با انگیزه دوچندان بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا هفته بیست و نهم لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم، اکنون شانس خوبی برای به بار نشستن تمام تلاش‌های ما یعنی کسب سهمیه آسیا وجود دارد، به همین خاطر تمام تمرکزمان کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار حساس خارج از خانه است.

بختیاری‌زاده افزود: باید تلاشی جدی برای موفقیت در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال کشور انجام دهیم زیرا چهار بازی سخت دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و در آغاز حریف بزرگی مانند تیم فوتبال استقلال تهران را پیش رو داریم و باید برای شکست این تیم تلاش کنیم.

وی افزود: راه مشکلی در پیش داریم و کار ما بسیار حساس است اما با توجه به آمادگی بسیار خوب و هماهنگی تیمی مطلوب و قابل قبولی که در تیم داریم، بازی با استقلال یا تیمی از انتهای جدول برایمان فرقی نمی‌کند و در هر حالت برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد، ضمن اینکه تمام نفرات صبا برای بازی کردن در مقابل استقلال تهران صدرنشین جدول رده بندی انگیزه بسیار بالایی دارد و آنها در این شرایط بهتر بازی می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر به هفته‌های پایانی نزدیک شده است، تمام بازی‌ها دشوار خواهد بود و ما برای تثبیت جایگاه خود در مکان چهارم جدول رده بندی باید از این دیدار با حداکثر امتیاز میدان را ترک کنیم.

بختیاری زاده ابراز داشت: بعد از پیروزی ارزشمندی که در آخرین بازی خارج از خانه خود در دیدار هفته یازدهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز به دست آوردیم، قرار گرفتن در مکان چهارم جدول رده‌بندی انگیزه ما را برای دیدار با استقلال بیشتر کرد تا با آرامش کامل به بازی فکر کنیم.

تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در هفته سی ام مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف استقلال تهران می‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:استقلال,ناصر بختیاری‌زاده,صبای قم,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    استقلال را در آزادي‌ شکست‌ مي‌دهيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)