جمشيديان:رويانيان‌‌قصد‌دارد با لابي‌نتيجه‌بگيرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جمشيديان:رويانيان‌‌قصد‌دارد با لابي‌نتيجه‌بگيرد

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار داشت: رویانیان به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست و فوتبالی نبوده و قصد دارد در فوتبال مانند جاهای دیگر لابی بازی کند.

وی ادامه داد: سه سال است قهرمان لیگ می‌شویم، اما مجموع بازی‌های پخش مستقیممان دو رقمی نیز نشده، بهتر است آقایان در مورد تیم خودشان صحبت کنند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در ادامه به حواشی ایجاد شده برای تیمش اشاره کرد و افزود: سال‌های گذشته سپاهان تحت‌الشعاع این صحبت‌ها بوده و هر بلایی می‌خواستند سر تیم ما آوردند، اما ما در زمین حرف‌هایمان را می‌زنیم.

وی افزود: در چند سال گذشته قهرمانی را در دقیقه 97 از سپاهان گرفتند و داوری‌ها بیشتر به ضرر ما بوده تا اینکه به سود ما باشد.

جمشیدیان بیان داشت: در حال حاضر تیم‌های تهرانی به دلیل هزینه بسیار قهرمان نشده‌اند و دست به دامان همدیگر شده‌اند تا به هر طریقی که شده قهرمان شوند.

وی تصریح کرد: هر اتفاقی بیفتد ما باز هم قهرمانیم و حتی اگر قهرمان نشویم، مهم نیست چون بازیکنانمان مرد و مردانه جنگیده‌اند و با این تساوی هیچ چیزی از دست نرفته است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازیکنان بزرگ پرسپولیس به دلیل اینکه در فوتبال بوده و فوتبالی هستند، هیچ‌گاه در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت نمی‌کنند.

وی افزود: هنوز در صدر جدول قرار داریم و مطمئن باشید تنها برای قهرمانی بازی می‌کنیم.برخی در مورد سهمیه صحبت می‌کنند در صورتی که تیمشان به انتهای جدول بیشتر نزدیک است تا صدر جدول.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:جمشيديان,رويانيان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جمشيديان:رويانيان‌‌قصد‌دارد با لابي‌نتيجه‌بگيرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)