لئوناردو بازگشت به اينتر را رد کرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

لئوناردو بازگشت به اينتر را رد کرد

لئوناردو مدیر تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن فرانسه خبرهای منتشره شده از حضور وی مبنی بر بازگشت به اینترمیلان ایتالیا را رد کرد.

سرمربی سابق نراتزوری گفت: در فرانسه شرایط خوبی دارم و خوشحال زندگی می‌کنم و حضورم در اینجا نیز دلایل شخصی داشت.

بازیکن سابق میلان افزود: به ‌دنبال چالش‌های جدید هستم و می‌خواهم در فرانسه حضور داشته باشم.

لئوناردو درباره تماس اینتر با وی برای بازگشت به ایتالیا نیز گفت: اینترمیلان؟ بسیاری از باشگاه‌ها با من در تماس هستند. من رابطه بسیار خوبی با ماسیمو موارتی دارم اما با او درباره بازگشت به اینتر هیچ صحبتی نداشته‌ام.

لئوناردو تابستان سال گذشته بعد از اینکه اینتر را قهرمان کوپا ایتالیا و نایب قهرمان سری آ کرد این تیم را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

او با باشگاه فرانسوی قراردادی با دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورو امضا کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:لئوناردو,اينتر,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    لئوناردو بازگشت به اينتر را رد کرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)