پاسخ قائم مقام پرسپوليس به اظهارات شمس خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پاسخ قائم مقام پرسپوليس به اظهارات شمس

جمشید زارع پس از اظهارات شمس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: خیلی دوست داریم تا فضای فوتبال و فوتسال در آرامش باشد، اما مثل اینکه آقایان از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و دوست ندارند این اتفاق بیفتد.

وی افزود: آقای شمس باید برای حرف‌هایش که در قبال باشگاه پرسپولیس و رویانیان زده مدرک بیاورد. در غیر این صورت از طریق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری می کنیم و شکایت خواهیم کرد.

وی افزود: عده ای از نام بابک معصومی که سال ها برای فوتسال ایران و پرسپولیس زحمت کشیده، قصد سوء استفاده دارند، باید بگویم بنده سال های زیادی با بابک معصومی دوست بودم و کاملا به صفات اخلاقی آن زنده یاد آشنا بودم. صرفا اعلام می‌کنم که اگر ایشان در قید حیات بود هرگز دوست نداشت که پس از اتفاقاتی که در فوتسال پرسپولیس، هرگز دوست نداشت چنین مسایلی برای این تیم رخ دهد.

اگر زنده یاد بابک معصومی به پشت پرده و آلودگی فوتسال پی می‌برد یقینا تصمیم شجاعانه سردار رویانیان را مثل برخی آقایان که منافعشان با این تصمیم به خطر افتاده زیر سؤال نمی‌برد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به زودی مدارک و مستندات خود را به مراجعی می‌دهیم که این موضوع را به صورت ریشه‌ای شناسایی کنند و آنها را به تک تک مردم معرفی کند.

وی یادآور شد: آقای شمس همیشه شما می گویید که من راست می گویم و دیگران دروغ. اقای شمس خیالتان را راحت می کنم چون در این باشگاه مدیران باشرافت خود را به پول نمی‌فروشند. در مورد بحث تبانی ما فقط بازرسی و حراست وزارت ورزش و جوانان را برای بررسی ابتدایی این موضوع صالح می دانیم و سپس به سایر جاها فکر خواهیم کرد.

زارع یادآورشد: یکی از کارهایی که در قبال تیم فوتسال پرسپولیس شده در بازی این تیم مقابل گیتی پسند که تبانی آن ثابت شده، وقتی سرپرست تیم ما قصد حساب کردن هزینه هتل را دارد به یک باره می‌بیند که از سوی باشگاه مقابل ما این پول حساب شده است. منظور از این کار چیست و اصلا چرا این آقایان باید به خود اجازه دهند که این کار را انجام دهند؟

وی خطاب به ترابیان رئیس کمیته فوتسال نیز گفت: من از آقای ترابیان تقاضا می‌کنم در مقابل چشم‌های ایشان اتفاقی افتاده اما نمی دانم به چه علت خود را به بی‌توجهی می‌زند و دوست ندارد در قبال این موضوع بیشتر دخالت کند و همه حرفها را رسانه‌ای کند. ما از ابتدا با جلساتی که در داخل باشگاه داشتیم با هواداران خود میثاق بستیم با شرافت در فوتبال و فوتسال کار کنیم و با صداقت خود کار را ادامه دهیم که این موضوع قطعا برخی ها را ناراحت خواهد کرد.

رویانیان این حق را داشته که تیم فوتسال باشگاه تحت مدیریتش را با مدارکی که در اختیار دارد، آن را منحل کند، حالا به دیگران چه ربطی دارد که ناراحت می شوند! آیا منافع شما به خطر افتاده است؟ دوست نداریم همان طور که رویانیان گفت پای این موضوع به AFC کشیده شود و می خواهیم همه چیز در داخل کشور حل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:قائم مقام پرسپوليس,شمس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پاسخ قائم مقام پرسپوليس به اظهارات شمس

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)