زايد:متوجه‌نمي‌شدم مدافع‌سپاهان‌چه‌مي‌گويد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

زايد:متوجه‌نمي‌شدم مدافع‌سپاهان‌چه‌مي‌گويد

ایمون زاید در گفت و گو با فارس، در مورد تساوی یک بر یک برابر سپاهان گفت: چند بازیکن خوبمان را در اختیار نداشتیم اما بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. آنها برای گرفتن 3 امتیاز در خانه خود خیلی تلاش کردند اما پرسپولیس با بازی خوب و منطقی اجازه نداد حریف به خواسته‌اش برسد.

وی در خصوص درگیری‌اش با تامینی مدافع سپاهان گفت: من درگیری خاصی با تامینی نداشتم. در چند صحنه برخورد سفت و سختی با یکدیگر داشتیم اما پس از این ماجرا متوجه نمی‌شدم که او به من چه حرفی می‌زند.

زاید خاطرنشان کرد: همیشه دوست دارم مهاجم درگیری باشم و به تیمم کمک کنم. امیدوار هستم در دیدار هفته آینده برابر الغرافه پایم به گلزنی باز شود و دوباره هواداران را خوشحال کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:زايد,مدافع‌سپاهان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    زايد:متوجه‌نمي‌شدم مدافع‌سپاهان‌چه‌مي‌گويد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)