شمس: همه دانش‌آموزان ايراني ستاره بودند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

شمس: همه دانش‌آموزان ايراني ستاره بودند

حسین شمس پس از قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی اظهار داشت: بازی بسیار سختی را مقابل تیم فوتسال دانش‌آموزی ترکیه  در دیدار فینال داشتیم و خوشبختانه بازیکنان ما توانستند با بازی بسیار خوب این دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: در این دیدار حدود 5 هزار تماشاگر یک‌صدا به تشویق تیم میزبان پرداختند و این موجب نشد که بازیکنان فوتسال دانش‌آموزی ایران سردرگم شوند و برعکس باانگیزه بسیاری بازی را دنبال کردند و قهرمانی مقابل این تماشاگران لذت بسیاری داشت.

رئیس انجمن فوتسال آموزش و پرورش با بیان اینکه قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی مرهون برگزاری منظم لیگ فوتسال دانش‌آموزی بود، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با قدرت مسابقات لیگ فوتسال دانش‌آموزی را برگزار خواهیم کرد و  به شناسایی استعدادها ادامه می‌دهیم.

شمس با اشاره به تیم فوتسال دانش‌آموزی ترکیه نیز گفت: تیم میزبان نیز بازی بسیار خوبی را در مقابل ایران انجام داد؛ علاوه بر این از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بود و 5 هزار تماشاگر به تشویق این تیم می‌پرداختند، اما ایران یک سر و گردن از تیم میزبان برتر و بالاتر بود.

وی با بیان اینکه فوتسالیست های دانش‌آموز ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای در دیدار فینال داشتند، تصریح کرد: تنها تیمی بودیم که هر 12 بازیکن ما در این مسابقه به میدان رفتند، اما در مجموع کار تیمی ما موجب قهرمانی ایران در مسابقات جهانی شد؛ همه بازیکنان در دیدار فینال ستاره بودند و ستاره خاصی نداشتیم.

رئیس انجمن فوتسال آموزش و پرورش در پایان از مسئولان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان و کسانی که به هر شکل در قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی در مسابقات جهانی سهیم بودند، تشکر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:شمس,دانش‌آموزان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    شمس: همه دانش‌آموزان ايراني ستاره بودند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)