شيث رضايي: هدف ما قهرماني در آسيا است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

شيث رضايي: هدف ما قهرماني در آسيا است

شیث رضایی درباره بازی پرسپولیس مقابل الغرافه قطر، اظهار داشت: ابتدا باید به نوبه خودم از 120 هزار هوادار عاشق پرسپولیس که همیشه یار و یاورمان بوده‌اند و به امید آنها پا در هر میدانی گذاشته‌ایم دعوت می کنم که فردا یار دوازده ما باشند. قطعا حضور این همه هوادار کنفدراسیون فوتبال آسیا را مثل همیشه تحت تاثیر قرار خواهد داد و این یکی از نکات برجسته پرسپولیس است.

وی افزود: با اجازه همه 120 هزار نفر فردا به ورزشگاه آزادی می‌آیند چون برای ما گرفتن 3 امتیاز و صعود به عنوان تیم اول از گروه خودمان به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا بسیار ضروری و حیاتی است. ما باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای هیچ کدام از بازیکنان الغرافه و حتی فرهاد مجیدی کُری نمی‌خوانم. تیمی که دنیزلی در آن مربی است و عاشق فوتبال هجومی است و قطعاً تیمی که دنیزلی مربی آن است چون به قهرمانی در آسیاست فکر می‌کند برای هیچ تیمی یا فردی کُری نمی‌خواند. ما فردا با برنامه‌ریزی مقابل الغرافه به میدان می‌رویم و قطعا مقابل این تیم بی‌گدار به آب نمی‌زنیم. ما حق نداریم هیچ تیمی در آسیا را دست کم بگیریم.

وی افزود: افراد بزرگ و خوبی را در پرسپولیس آسیایی می‌بینیم. هیچوقت به دنبال این نیستیم تا نتیجه تیمی ما مقطعی باشد ما به دنبال کسب قهرمانی آسیا هستیم و این هدف بزرگ را هرگز از یاد نمی‌بریم. من فقط امیدوارم که ورزشگاه آزادی را سر تا پا قرمز ببینم.

رضایی در خصوص قراردادش با پرسپولیس نیز گفت: من در انتهای فصل با پرسپولیس قرارداد ندارم، اما اگر پرسپولیس و دنیزلی من را خواست روی چشمم و بدون هیچ شرطی قرمزپوش می‌شوم در غیر این صورت باز هم حرف‌های مسئولان باشگاه را روی چشمم می‌گذارم و برای پرسپولیس دعا می‌کنم. من همیشه دوست دارم که پرسپولیس موفق شود تا هواداران این تیم همیشه شاد و سربلند باشند. این هدف اصلی من است.

رضایی درپایان نیز درباره خط حمله قوی الغرافه قطر نیز گفت: قطعا تیم قطری برای اینکه هیچی ندارد که از دست بدهد در خانه ما به آب و آتش می‌زند، اما ما هم از آنها شناخت خوبی داریم و هرگز فریب بازی رفت را نمی‌خوریم تا راحت‌تر به هدفمان برسیم. اگر 3 امتیاز را بگیریم قطعا راهمان برای صعود هموارتر خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:شيث رضايي,مدافع پرسپولیس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    شيث رضايي: هدف ما قهرماني در آسيا است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)