جشن صدسالگي تاسيس باشگاه سانتوس خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جشن صدسالگي تاسيس باشگاه سانتوس

جشن صدمین سالگرد تاسیس باشگاه سانتوس روز شنبه با برگزاری یک جشن ورزشی و موزیکال در ورزشگاه ویلا بلمیرو برگزار شد وچهره های سرشناسی از جمله نیمار و پله در آن شرکت کردند.
این برنامه درحضور بیش از 2000 هوادار سانتوس برگزار شد و در جریان این مراسم بود که از ده هوادار دعوت شد که برای تکمیل دو تیمی که قرار بود به مناسبت این روز بزرگ در مقابل هم دیدار دوستانه ای را برگزار کنند، دعوت به عمل آمد. این درحالی بود که تیم دیگر متشکل از تعدادی از بازیکنان سابق سانتوس بودند.
بعد از اتمام این دیدار دوستانه، درحالی که سکوت بر ورزشگاه حکمفرما شده بود، ادسون آرانتس دوناسیمنتو پله، با هلیکوپتری که درمرکز زمین چمن فرود آمد وارد مراسم جشن شد و درحالی که جام قهرمانی کوپا لیبرتادورس سال2011 را در دست داشت از هلیکوپتر پیدا شد و مورد استقبال مدیران باشگاه و مسئولان شهرداری این شهر قرار گرفت.
بعد از پله، نوبت نیمار بود که نقش خود در مراسم صدمین سالگرد باشگاه را ایفا کند. او با صد بچه وارد زمین شد و با آنها فوتبال بازی کرد. این بازی که تحت عنوان «ما مقابل هرکسی» برگزار شد، درواقع الهام گرفته از فوتبال کوچه خیابانی برزیل بود که بعد از 30 دقیقه برگزاری، با تساوی 2-2 به پایان رسید. گلهای سانتوس را ادو دراسنا و پائولو انریکه گانسو زدند و نیمار در جریان این بازی کارت زردی را از داور دریافت کرد. جالب اینجا بود که در جریان این بازی نمربی تصمیم به تعویض نیمار گرفت ولی هواداران درخواست کردند که او در زمین بماند. اما به احترام موریسی رامالیو، نیمار این تعویض را پذیرفت و از زمین خارج شد ولی دوباره به زمین بازگشت و این بار در تیم بچه ها قرار گرفت و به بچه ها کمک کرد تا با گلزنی در این دیدار، بازی را به تساوی بکشانند
در جریان این جشن، کتاب و عکسهای باشگاه سانتوس که حاوی بهترین لحظات این باشگاه بود هم منتشر و دراختیار دوستداران قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:جشن صدسالگي,باشگاه سانتوس ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جشن صدسالگي تاسيس باشگاه سانتوس

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)