روني همه رکوردهاي منچستر را خواهد شکست خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

روني همه رکوردهاي منچستر را خواهد شکست

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است وین رونی می تواند همه رکوردهای انفرادی این باشگاه از جمله رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را بشکند.

این مهاجم 26 ساله انگلیسی تاکنون 178 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و تنها یک گل دیگر برای رسیدن به جورج بست و دنیس ویولت فاصله دارد تا به چهارمین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

در حال حاضر سر بابی چارلتون با 249 گل زده در صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد قرار دارد اما فرگوسن معتقد است رونی می تواند رکورد چارلتون را بشکند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او فرصت خواهد داشت تا همه رکوردها را بشکند. او شانس زیادی برای شکست رکورد بابی چارلتون دارد. او در راه رسیدن به این رکورد است و من مطمئنم که او به این رکورد خواهد رسید."

رونی در رقابت های این فصل 31 گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده و در لیگ برتر تنها 3 گل با رابین فن پرسی که با 27 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد، فاصله دارد.

" ما بازیکنان زیادی داشتیم که گل های زیادی برای ما به ثمر رساندند. من همیشه فکر می کردم که رونی بازیکنی است که می تواند گل های زیادی به ثمر برساند. او اکنون به جایی رسیده که رکورد فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است."

سرمربی اسکاتلندی همچنین در مورد مایکل اوون، دیگر مهاجم تیمش، که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت، گفت:" ما تلاش می کنیم مایکل را برگردانیم. اگر او به تمریناتش به همین ترتیب ادامه بدهد، مطمئنا برای دیدارهای پیش رو مد نظر خواهد بود زیرا او می تواند گل های مهمی برای ما در این مقطع به ثمر برساند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:روني,منچستر,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    روني همه رکوردهاي منچستر را خواهد شکست

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)