انتقاد شديد رويانيان از بازيکنان پرسپوليس خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

انتقاد شديد رويانيان از بازيکنان پرسپوليس

محمد رويانيان در گفت‌وگويي تلويزيوني در خصوص شکست 4 بر  2 پرسپوليس مقابل سايپا گفت: هر دم از اين باغ بري مي‌رسد! در اين مسابقه اصلا خوب نبوديم. بازيکنان وکادر فني همه مقصرند. من نمي‌دانم اين بازيکنان چه مشکلي دارند. مي‌خواهم به آنها بگويم چرا اين طور هستيد؟ اگر مشکل شخصي داريد چرا آن را وارد زمين مي‌کنيد؟ از همه تيم‌ها بيشتر به آنها پول دادم و خودشان هم اين را مي‌دانند. قطعا بازيکنان را جريمه مي‌کنم.

 مديرعامل پرسپوليس درباره بدهي‌هاي اين باشگاه و احتمال کسر امتياز از اين تيم گفت: من اجازه نمي‌دهم امتيازي از پرسپوليس کم شود. سه روز پيش با وينگادا صحبت کردم و به او گفتم غصه نخورد و به ايران بيايد. پولش را مي‌دهيم. با مدير برنامه‌هاي آرفي هم صحبت کردم و به او گفتم به ايران بيايد و پولش را بدهيم.


 وي اظهار داشت: برخي طلب‌هايي که روي دوش پرسپوليس است براي 20 سال قبل است. اگر وزارت ورزش در انتهاي خزانه مالي و روي گرد و خاک‌هايي که وجود دارد فوت و به استقلال و پرسپوليس کمک کند اين دو تيم مي‌توانند بدهي‌هايشان را بدهند.


نظرات شما عزیزان:

ز
ساعت19:33---3 ارديبهشت 1391
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:انتقاد,رويانيان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    انتقاد شديد رويانيان از بازيکنان پرسپوليس

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)