کامياب:ازمساوي برابر استقلال ناراضي نيستم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کامياب:ازمساوي برابر استقلال ناراضي نيستم

اصغر کامياب پس از تساوي يک بر يک برابر استقلال اظهار داشت: از زماني که به شاهين آمده‌ام روند تيم صعودي بوده و اميدوارم با ادامه اين روند شاهين در ليگ برتر بماند. سطح بازي استقلال از ما بالاتر است با اين حال بازيکنان ما با تمام توان در ميدان دويدند و توانستيم نيمه اول به اين تيم گل بزنيم.

 

 وي تاکيد کرد: بازيکنان شاهين با دوندگي بيش از حد تلاش کردند به بازيکنان استقلال فضا ندهند اما حضور بازيکنان بزرگ استقلال که همگي در سطح بين المللي هستند به بازيکنان ما استرس وارد کرد و نتوانستيم بازي مورد نظرمان را به نمايش بگذاريم.

 

 سرمربي شاهين بوشهر گفت: براي گرفتن سه امتياز به ميدان آمده‌ بوديم اما از يک امتياز هم ناراضي نيستم. ساير تيم‌هاي پايين جدول نيز بازي‌هاي سختي دارند. امروز راه آهن در خانه‌اش به تراکتورسازي باخت و اين ما را بيشتر از قبل به آينده اميدوار مي‌کند.

 

 کامياب در مورد داوري مسابقه گفت: احساس مي‌کنم در اين دو هفته اخير داوري به ضرر شاهين بوده است. امروز هم خطاي روي طالب‌لو اعلام نشد و به سود حريف کرنر گرفته شد و تيمي مثل استقلال به خوبي از اين فرصت استفاده کرد.

 

 کامياب در مورد بازگشت علي انصاريان به شاهين گفت: او خودش خواست که برگردد زيرا احساس کرد شاهين به او نياز دارد. با اين حال به دليل اينکه کمتر با تيم تمرين کرده بود فقط در دقايقي از او استفاده کرديم. از انصاريان ممنون هستم و در بازي‌هاي آينده بيشتر از او استفاده مي‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:کامياب,استقلال,مساوی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کامياب:ازمساوي برابر استقلال ناراضي نيستم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)