قلعه‌نويي: از ديدن اين بازي لذت بردم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قلعه‌نويي: از ديدن اين بازي لذت بردم

امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر راه آهن در نشست خبري حاضر شد و ابتدا با بيان اينکه به دليل حضور نيافتن در نشست خبري پيش از اين ديدار از خبرنگاران عذرخواهي مي‌کند، گفت: از هواداران تراکتورسازي که بهترين، بامعرفت‌ترين و بانشاط‌ترين تماشاگران ايران هستند و اين همه راه از تبريز براي تشويق ما آمدند تشکر مي‌کنم و به دليل بازي خوبي که امروز انجام شد، به ليگ برتر تبريک مي‌گويم. من از ديدن اين بازي بسيار لذت بردم و هرچند فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم، خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم پيروز شويم.

 

 وي پس از آن که متوجه شد استقلال برابر شاهين بوشهر به تساوي رسيده و سپاهان نيز فولاد را شکست داده است، اظهار کرد: براي ما فقط نتايج خودمان مهم است و به دنبال اين هستيم که سه بازي آينده را با انگيزه بالا بازي کنيم. ما اکنون در جايگاه خوبي هستيم ولي مي‌توانستيم بهتر از اين هم باشيم اما يک سري مشکلات ما را از آنچه لايقش بوديم دور کرد. در مجموع از اين که توانسته‌ايم چندين و چند هفته جزو چهار تيم اول جدول باشيم، افتخار مي‌کنم و فکر مي‌کنم اکنون با تساوي استقلال به رده دوم صعود کرده‌ايم.

 

 اين صحبت قلعه‌نويي در حالي است که استقلال به دليل تفاضل گل برابر و گل زده بيشتر نسبت به تراکتورسازي همچنان در رده دوم جاي گرفته است.

 

 در ادامه خبرنگاري از قلعه‌نويي دليل اعتراض‌هايش به داوري را پرسيد که وي گفت: اين کارها جزو شيريني مربي‌گري است. بالاخره در يک بازي فشار زيادي به ما وارد مي‌شود و اين مسائل طبيعي است اما داور در اين بازي به همه صحنه‌ها نزديک بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثيرگذاري نداشت.

 

 وي درباره تغيير مکان بازي تيمش با راه‌آهن و همچنين زودتر برگزار شدن ديدار اين تيم با پرسپوليس در هفته آينده گفت: ما پيش از بازي با فجر سپاسي درخواست کرده بوديم که اين بازي همزمان با رقباي‌مان انجام شود که البته اين درخواست هم از طرف خود من بوده است اما دليل اينکه بازي ما با پرسپوليس نيم ساعت زودتر آغاز مي‌شود اين است که مي‌خواستيم به احترام تيم بزرگ پرسپوليس به هوادارانش و اينکه اين تيم بايد براي بازي با الهلال انجام شود، پذيرفتيم که اين بازي زودتر برگزار شود. اينجا ديگر بحث پرسپوليس ايران است و ما بايد اين کار را انجام مي‌داديم.

 

 سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در ادامه درباره اقدام تعداد اندک هواداران استقلال که در ورزشگاه بنري را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نويي به استقلال" روي دست گرفته بودند اظهار کرد: من از آن‌ها تشکر مي‌کنم که هر زمان به تهران آمده‌ام نسبت به من محبت داشته‌اند اما اکنون همه وجود و هم و غم من اين است که تراکتورسازي در سه بازي آينده خود پيروز شود. براي فصل آينده هم دو شرط براي تراکتورسازي گذاشته‌ام که در صورت تحقق در اين تيم مي‌مانم. ضمن اينکه تاکنون هيچ کس راجع به بازگشت به استقلال با من حرف نزده است.

 

 قلعه‌نويي در ادامه بار ديگر به بازي تيمش برابر راه آهن اشاره و خاطرنشان کرد: ما امروز 10 کرنر زديم و فکر مي‌کنم بيش از 50 درصد از مالکيت توپ را در اختيار داشتيم. ضمن اينکه موقعيت‌هاي زيادي نيز براي گلزني داشتيم که همه اين‌ها باعث مي‌شود به اين نتيجه برسيم که اين بازي يکي از بهترين بازي‌هاي ما در اين فصل بوده است. البته شايد استرس اين بازي باعث شده چنين احساسي داشته باشم و بايد فيلم بازي را بار ديگر تماشا کنم. اگر دقت کرده باشيد راه‌آهن در بازي‌هاي گذشته‌اش در برابر هر تيمي که قرار گرفته، حداقل 5 موقعيت گل داشته و گل زده است اما امروز موقعيت زيادي براي گلزني نداشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:قلعه‌نويي,راه آهن,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قلعه‌نويي: از ديدن اين بازي لذت بردم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)