جلالي:سپاهان روي اشتباهات ما پيروز شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جلالي:سپاهان روي اشتباهات ما پيروز شد

مجيد جلالي عصر امروز يکشنبه بعد از شکست تيمش برابر سپاهان اصفهان در نشست خبري اظهار کرد: همه واقعيتهاي اين بازي را مي توان از سه گلي که در اين ديدار رد و بدل شد ديد. سپاهان حرفه اي تر بازي کرد و در حاليکه ما تسلط کامل روي بازي داشتيم آنها به برتري دست يافتند.

 

 وي افزود: ما يک گل با برنامه زديم ولي آنها روي اشبتاهات فردي ما نهايت استفاده را کردند و به گل رسيدند در حاليکه موقعيتهاي ما به راحتي از دست مي رفت.

 جلالي در خصوص عملکرد بازيکنانش در اين بازي عنوان کرد: از بخشي از آنها به خصوص بازيکنان جوان که با جان و دل کار کردند راضي هستم ولي از بخشي ديگرکه شايد در اول فصل انتظار فراواني از آنها براي درخشش در ترکيب تيم مي رفت راضي نيستم.

 

 سرمربي فولاد خوزستان تصريح کرد: وقتي بازيکني پيشرفت مي کند همه انتظار هنرنمايي بيشتري از وي دارند ولي براي برخي از بازيکنان فولاد خوزستان چنين اتفاقاتي رخ داد.

 

جلالي در مورد استفاده از بازيکنان جوان در ترکيب تيم فولاد نيز گفت: با وجود اينکه هنوز اين احتمال وجود دارد که فولاد سقوط کند ولي با کمال افتخار در بازيهاي آينده نيز از بازيکنان جوان در ترکيب تيم خود استفاده خواهم کرد و هيچ نگراني خاصي از بابت سقوط ندارم.


وي افزود: خوشبختانه در باشگاهي کار مي کنم که قدرم را در بخش جوانگرايي مي دانند و از اين بابت خوشحال هستم. مربي مجري استراتژي باشگاه به حساب مي آيد و استراتژي فولاد استفاده از جوانان خوزستان است.


در هفته سي و يک ليگ برتر باشگاه هاي کشور تيمهاي فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با حساب دو بر يک به سود سپاهان ميهمان به پايان رسيد. گلهاي اين بازي را آرش افشين(79) براي فولاد و  سيدمهدي سيدصالحي(8) و جواهر سوکاي(88) براي سپاهان به ثمر رساندند. همچنين حسن اشجاري بازيکن تيم سپاهان در دقيقه حسن اشجاري(50) از زمين بازي اخراج شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:جلالي,سپاهان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جلالي:سپاهان روي اشتباهات ما پيروز شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)