طالب‌لو: اعتراضم بخاطر رفتار مهاجم استقلال بود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

طالب‌لو: اعتراضم بخاطر رفتار مهاجم استقلال بود

وحيد طالب لو در گفتگو با خبرنگار در خصوص ديدار تيم هاي فوتبال شاهين و استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما در اين بازي خانگي بدنبال کسب سه امتياز بوديم اما متاسفانه نتيجه اي بهتر از تساوي بدست نياورده ايم اما اين موضوع نبايد باعث شود که هواداران در سه بازي باقي مانده ليگ دست از حمايت ما بردارد چون من مطمئن هستم که شاهين  سقوط نکرده و در ليگ برتر باقي مي ماند.


 طالب لو ضمن گلايه از عملکرد ترکي اظهار داشت: ما دو هفته است که چوب اشتباهات داوري را مي خوريم در بازي هفته قبل خود مقابل مس کرمان داور بايد در دقيقه 10 بازي دروازه‌بان اين تيم را اخراج مي‌کرد اما اين اتفاق نيفتاد ضمن اينکه در آن بازي داور اشتباهات تاثيرگذار ديگري نيز به ضرر تيم ما داشت.


 وي افزود: پيش از آنکه دروازه تيم ما از روي يک ضربه کرنر باز شود بازيکن تيم استقلال بر روي من مرتکب خطا شده بود و من حتي اين موضوع را به ترکي را نيز گفتم.

 دروازه بان تيم فوتبال شاهين در خصوص ادامه اعتراضات خود به داور گفت: متاسفانه در يک صحنه يرکوويچ مهاجم تيم استقلال بطري آب را به سمت تماشاگران ما پرتاب کرد که در آنجا هواداران معلول ما نيز حضور داشتند که اگر بطري با آنها برخورد مي کرد معلوم نبود چه اتفاقي مي افتاد بلافاصله من اعتراض خود را نسبت به اين حرکت يرکوويچ به داور اعلام کردم و از او خواستم که نسبت به اين حرکت عکس العملي نشان  دهد اما اين اتفاق نيفتاد.

 وي در خاتمه در پاسخ به اين پرسش که آيا از باشگاه شاهين به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کرده ايد گفت: من شکايتي از باشگاه شاهين ندارم و برخي از رسانه ها براي آنکه بين رفاقت بازيکنان شکاف ايجاد شود با مطرح کردن اين موضوع شيطنت کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:طالب‌لو,مهاجم استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    طالب‌لو: اعتراضم بخاطر رفتار مهاجم استقلال بود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)