دايي: مقابل تصميم‌هاي فدراسيون درمانده‌ام خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي: مقابل تصميم‌هاي فدراسيون درمانده‌ام

علي دايي در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر تراكتورسازي كه به شكست يك بر صفر تيمش انجاميد، اظهار كرد: امروز بازيكنان ما زياد خوب نبودند اما مي‌توانستيم بازنده نباشيم. تراكتورسازي از تجربه بالايش استفاده كرد و توانست ما را شكست دهد. آن‌ها به سه امتيازي كه دنبالش بودند رسيدند و من به مردم آذربايجان تبريك مي‌گويم كه تيم‌شان همچنان در كورس قهرماني باقي ماند اما معتقدم در اين بازي به هيچ عنوان عدالت رعايت نشد.

وي در ادامه با بيان اينكه تيمش در خانه خود مهمان بوده است، گفت: سوال من اين است كه امروز مگر چند تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. آيا كنترل اين چند هزار نفر آنقدر سخت بود كه نمي‌شد بازي را در اكباتان برگزار كرد؟ براي كساني كه چنين برنامه‌ريزي‌هايي مي‌كنند، متاسفم. ما تا جايي كه توانستيم سعي كرديم پيروز شويم اما گلي كه خورديم، بي‌مورد بود چون اولا به دليل يك خطاي بي‌مورد دروازه‌مان باز شد و دوما بارها به بازيكنانم تذكر داده بودم كه نبايد به لوپز اجازه بازي بدهند اما آن‌ها اين فرصت را به حريف دادند تا توپ را سانتر كند و تيمش را به گل برساند. ضمن اينكه پيش از گل ما هم موقعيت‌هايي براي گلزني داشتيم و البته معتقدم داور هم يك پنالتي به سود ما نگرفت.

در ادامه خبرنگاري به دايي گفت: با وجود آن كه اين هفته تاكيد زيادي بر همزمان بودن بازي تراكتورسازي و ديگر مدعيان قهرماني شده بود و به همين علت ديدار راه آهن و تراكتورسازي يك روز به تعويق افتاد اما بازي‌هاي هفته آينده همزمان برگزار نمي‌شود كه دايي در واكنش به اين صحبت گفت: واقعا بابت تصميم‌هايي كه گرفته مي‌شود درمانده‌ام. متاسفانه هيچ كس هم پاسخگو نيست. فدراسيون ما زور مي‌گويد و ما هم نمي‌توانيم كاري كنيم.

در اين لحظه خبرنگاري به دايي گفت: كسي كه حرف زور را مي‌پذيرد به اندازه كسي كه زور مي‌گويد مقصر است. مگر شما نگفته بوديد كه با اين شرايط بازي نمي‌كنيد؟ پس چرا برابر تراكتورسازي به ميدان رفتيد؟ سرمربي راه آهن پاسخ داد: اگر بازي نمي‌كرديم نتيجه 3 بر صفر مي‌شد و فردايش هم هزار گونه جريمه براي ما مي‌بريدند و ممكن بود ما را به دسته يك بفرستند. ما اعتراض‌ها و دعواهايمان را كرده‌ايم اما حرف زور را نمي‌شود كاري كرد. البته اگر موضوع فقط به من مربوط مي‌شد، زير بار حرف زور نمي‌رفتم اما در اين جا بايد منافع باشگاه را نيز در نظر گرفت. ضمن اينكه در اين مورد مسئولان بالادستي تصميم گرفته‌اند. در هر حال دوست داشتند سه امتياز به تراكتورسازي بدهند و موفق هم شدند.

در ادامه خبرنگاري از دايي پرسيد آيا از عملكرد خط حمله تيمش راضي است كه وي در پاسخ گفت: در اين بازي هرگز. چرا كه نبود عباسفرد باعث شده بود خلائي در خط حمله ما به وجود بيايد ضمن اينكه متاسفانه زماني كه توپ را به دروازه حريف مي‌رسانديم، آن را به راحتي از دست مي‌داديم.

دايي در پايان و در پاسخ به اين سوال كه آيا فصل بعد هم در راه آهن خواهد ماند يا خير گفت: هنوز سه بازي ديگر تا پايان فصل باقي مانده است و من تا آن زمان به تعهدم به راه‌آهن عمل مي‌كنم و پس از آن براي فصل بعد تصميم مي‌گيرم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:دايي,تصميم‌هاي فدراسيون,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي: مقابل تصميم‌هاي فدراسيون درمانده‌ام

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)