حاشيه نشست اتحاديه باشگاه‌ها خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حاشيه نشست اتحاديه باشگاه‌ها

 نشست اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال ايران صبح امروز با حضور نمايندگان باشگاه‌ها، علي کفاشيان رئيس فدراسيون، نبي دبير کل فدراسيون و آيت‌الهي نائب رئيس برگزار شد.


* از باشگاه پرسپوليس هم محمد رويانيان مدير عامل و هم جمشيد زارع قائم مقام باشگاه حضور داشت. البته زارع پس از آمدن رويانيان جلسه را ترک کرد تا مديرعامل پرسپوليس نماينده اين باشگاه باشد.


* هنگامي که محمدحسين جعفري مدير عامل تراکتورسازي وارد سالن شد، دادرس به او گفت که کنار رحيمي مدير عامل سپاهان بنشيند. جعفري در واکنش به اين درخواست گفت اين کار را نمي‌کند زيرا رحيمي با او مشکل دارد که دادرس در جواب گفت اگر دعوا شد من خودم جلو مي‌آيم. در نهايت جعفري کنار رحيمي آمد و ضمن روبوسي با او در کنار رحيمي نشست.


* صالح‌نيا مدير عامل باشگاه ملوان زماني که جعفري مدير عامل تراکتورسازي وارد سالن شد، از او تشکر کرد و گفت: متشکرم که به ما کمک کرديد! ملوان در انتهاي جدول رده بندي در خطر سقوط قرار دارد و راه آهن نيز چنين شرايطي دارد که روز گذشته تراکتورسازي توانست راه آهن را در وررزشگاه تختي تهران شکست دهد.


* رويانيان و کفاشيان همراه هم وارد سالن شدند. رويانيان خطاب به رئيس فدراسيون فوتبال گفت شما رئيس ما هستيد.


* سالن ظرفيت کمي داشت و همين موضوع باعث شده بود نمايندگان باشگاه‌ها نزديک به يکديگر بنشينند.


* زماني که قرار بود تفاهم نامه اتحاديه باشگاه‌ها با فدراسيون امضا شود؛ عابديني به يکي از بندها معترض شد. کفاشيان اين بند را توضيح داد اما باز هم عابديني قانع نشد و پس از آن کفاشيان گفت چون عابديني خوشش نمي‌آيد تفاهم نامه را امضا نمي‌کنيم! پس از اين موضوع بندي که عابديني به آن معترض بود، اصلاح شد و نبي گفت با يک صلوات موافقت خود را با اين تفاهم نامه اعلام کنيد. عابديني بار ديگر به اين موضوع اعتراض کرد و گفت اين گونه نبايد باشد و پس از آن با بالا رفتن دست نمايندگان باشگاه‌ها اين تفاهم نامه امضا شد.


* علي فتح‌الله زاده مدير عامل باشگاه استقلال با 45 دقيقه تاخير وارد سالن شد. او در حاشيه اين نشست ضمن گلايه از سازمان ليگ عنوان کرد: به تيم استقلال کم لطفي مي‌شود. ما روز جمعه وارد تهران شديم، شنبه به بوشهر رفتيم و يکشنبه هم بازي کرديم. در اين مدت هيچ تمريني نداشتيم. چگونه است بازي پرسپوليس عقب مي‌افتد. اين مد جديد است که 4 هفته پاياني بازي‌ها همزمان برگزار مي‌شود؟


وي درباره اينکه استقلال شانس قهرماني را از دست داده خاطرنشان کرد: هنوز 9 امتياز ديگر باقي مانده تراکتورسازي و سپاهان بازي‌هاي سختي پيش رو دارند و ما هم اميدمان را از دست نداديم. ديدار پرسپوليس و تراکتور در اصل جنگ پيراهن است که نشان دهد کدام يک لياقت پوشيدن رنگ قرمز را دارد.


فتح الله زاده درباره صحبت‌هاي اوليايي مبني بر اينکه قصد دارد مدير عامل فصل آينده استقلال شود، تصريح کرد: اين هم از آن دسته مسائل دست‌هاي پنهاني است که قبل از بازي ما به وجود مي‌آورند. اوليايي درباره ساختار ورزشي صحبت کرده و من هم در جريان اين موضوع بودم اما يکي از خبرنگاران زرنگي و به گونه‌اي مصاحبه خود را تنظيم کرده که انگار اوليايي مدير عامل فصل آينده استقلال است اما منظور اوليايي در آن جلسه آن بود که نمي‌خواستند رفتن مدير عامل استقلال رسانه‌اي شود.


فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون شرايطي نيست که بخواهم کام را براي فصل آينده ادامه دهم. مشکلات شخص عباسي نيست بلکه عباسي تنها دلخوشي باقيمانده من است. به هر حال يکسري مسائل و روند کاري که ارزيابي کردند نشان مي‌دهد شرايط مهيا نيست. در هر حال من هميشه در کنار هواداران خواهم بود و هر جا نياز باشد کمک خود را مي‌کنم. من مرد روزهاي سخت هستم.


* در جلوي در ورودي دو پلاکارد نصب شده بود که يکي خيرمقدم به کفاشيان و هيئت همراه و ديگري مربوط به رئيس بانک رفاه و هيئت همراه آن بود. اين بانک اسپانسر برگزاري اين مراسم بود اما در همان ابتداي مراسم بادي آمد و پلاکاردها را با خود برد.


* در انتهاي سالن يکسري صندلي گذاشته شده بود که اشخاص روي آن مي‌نشستند و به صحبت و گفت‌وگو با يکديگر مي‌پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:حاشيه نشست,اتحاديه باشگاه‌ها,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حاشيه نشست اتحاديه باشگاه‌ها

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)