هاشميان:همانند الغرافه غافلگير شديم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

هاشميان:همانند الغرافه غافلگير شديم

وحيد هاشميان در مورد ديدار شکست 4 بر 2 پرسپوليس برابر سايپا، ضمن بيان مطلب فوق گفت: شرايطي که در ديدار با الغرافه براي‌مان به وجود آمد و توانستيم در دقايق ابتدايي با دو گل از اين تيم پيش بيفتيم، در ديدار با سايپا براي خودمان رقم خورد و با دريافت دو گل زود هنگام تمرکزمان را از دست داديم.

 

 وي افزود: در ادامه مسابقه و در حالي که در تلاش بوديم تا گل‌هاي خورده را جبران کنيم با اخراج سامان آقازماني شرايط سخت‌تر شد و نتوانستيم نتيجه را جبران کنيم. با اين نتيجه عملا شانس اندک آسيايي شدن را از دست داديم.

 

 مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در مورد نتايج پرسپوليس ليگ قهرمانان آسيا تاکيد کرد: ما دو چهره متفاوت در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر داريم و به دليل اينکه ليگ برتر را با اقتدار آغاز نکرديم و امتيازهاي فراواني را از دست داديم، بازيکنان در اين جام کم انگيزه شده‌اند.

 

 وي اضافه کرد: در آسيا اما از همان ابتدا با اقتدار رقابت‌ها را آغاز کرده‌ايم و تنها در دقيقه 90 ديدار با الغرافه به دليل بدشانسي گلي را دريافت کرديم تا وضعيت صعودمان به مرحله بعد، به ديدار با الهلال کشيده شود. اميدوارم با کسب امتياز کامل در ديدار با الهلال، صعودمان به مرحله بعدي را قطعي کرده و محبت هواداران را جبران کنيم.

 

 هاشميان در مورد راي کميته انضباطي و کسر امتياز از تيم پرسپوليس گفت: در هيچ کجاي دنيا براي چنين اتفاقي از تيمي امتياز کسر نمي‌شود و در نظر گرفتن جريمه نقدي و يا محروميت تماشاگران مي‌توانست از بروز حواشي آن جلوگيري کند.

 

 وي در خصوص ديدار حساس هفته جاري پرسپوليس با تراکتورسازي تاکيد کرد: پرسپوليس همواره مقابل تيم‌هاي مدعي پر قدرت ظاهر شده و توانسته نتايج مطلوبي کسب کند. در ديدار با سپاهان نيز نمايش قابل قبولي ارائه داديم و با امتياز اصفهان را ترک کرديم. تراکتورسازي نيز امسال با توجه به حمايت هوادارانش نتايج مطلوبي بدست آورده و از مدعيان قهرماني به شمار مي‌رود اما اميدوارم بازي خوبي باشد و هر تيمي که شايسته برتري باشد، به پيروزي برسد.

 

 مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در پايان در مورد مجله اينترني جهان و ورزش که به تازگي راه اندازي شده و نظارت آن را برعهده دارد، گفت: استارت اين سايت سال‌ها پيش زده شده و سايت کنوني نيز توسط همان تيم گذشته هدايت مي‌شود که خودم به طور مستقيم برآن نظارت مي‌کنم. مجله اينترنتي جهان و ورزش، در حوزه‌هاي فرهنگي، ‌ورزشي و هنري فعاليت مي‌کند و اميدوارم اين پايگاه اينترنتي بتواند خدمات مناسبي را براي جوانان و علاقمندان ارائه دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:هاشميان,الغرافه,غافلگير,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    هاشميان:همانند الغرافه غافلگير شديم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)