چک: يک گل مي تواند تفاوتها را رقم بزند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

چک: يک گل مي تواند تفاوتها را رقم بزند

چک معتقد است که با وجود برتري چلسي در ديدار رفت، رسيدن به ديدار فينال کار سختي است. چک با اشاره به اينکه ديدار ال کلاسيکو فشار زيادي را برروي بارسا متحمل شد، گفت:« بارسلونا تجربه زيادي درباره مديريت شکست ها دارد و آنها آنچه در بازي با رئال برايشان به وجود آمده را به گوشه اي خواهند گذاشت.» او با لحن طنزآلودي به اين نکته اشاره کرد که مورينيو براي آنها جزوه اي در باره نحوه شکست دادن بارسلونا، کنار گذاشته.



چک درمورد ديدار رفت دو تيم چلسي و بارسا در استمفورد بريج گفت:« ما در بازي رفت خيلي خوش شانس بوديم. البته چلسي خيلي خوب بازي کرد و با برنامه ريزي تاکتيکي خوبي روانه اين بازي خيلي سخت شده بوديم.»


چک درمورد بارسلونا هم گفت:« بارسا تيم بزرگي است. هميشه سعي مي کنيم تا مقابل آنها بهترين بازي ممکن را به نمايش بگذاريم. الان به لطف برد 0-1 درديدار رفت، در جايگاه خوبي براي رسيدن به فينال هستيم و بايد ببينيم که چه خواهد شد.»


درآخرين مصاف دو تيم در ليگ قهرمانان اروپا، چلسي موفق نشد تا به دور بعد راه يابد، اما چک اين بار شرايط را متفاوت مي بيند:« ما در رويارويي قبل هم شرايط صعود را داشتيم. اما در اين دوره از مصافمان با بارسا، يک گل مي تواند تفاوتها را رقم بزند. در مصاف پيشين ما، در ليگ قهرمانان اروپا، گل اينيستا، کليد بازي بود.»


چک درمورد شرايط امسال چلسي گفت:« اميدواريم که اگر بتوانيم خوب بازي کنيم، درنهايت به فينال برسيم. هرچند که خيلي زود است که دراين باره صحبت کنيم.»


دروازه بان چلسي درمورد نقش داوري در بازيها هم گفت:« داور مي تواند تاثيرگذار باشد. اميدوارم که داور بازي 3شنبه عملکردي حرفه اي داشته باشد.»


او درمورد بازي نيوکمپ هم صحبت کرد:« بازي نيوکمپ با ساير بازيها متفاوت است.»


بخش پاياني صحبتهاي چک يک شوخي درمورد بازيکنان ذخيره تيم گوارديولا بود:« اميدوارم که گوارديولا اگر مي خواهد، مسي را روي نيمکت ذخيره ها قرار دهد. هر بازيکني که درترکيب بارسا قرار بگيرد، عملکرد خوبي خواهد داشت.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:چک,یک گل,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    چک: يک گل مي تواند تفاوتها را رقم بزند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)