ميزباني جام جهاني جوانان 2013 به ترکيه رسيد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ميزباني جام جهاني جوانان 2013 به ترکيه رسيد

 به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اکبرمحمدي دراين باره گفت: تمرينات ما در کمپ تيم هاي ملي از سوم ارديبهشت شروع شده و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. ما صبح و بعدازظهر تمرين مي کنيم و استخر هم در برنامه هايمان قرار دارد. برنامه هايمان تاکتيکي مان را پيش مي بريم.

وي ادامه داد: ما تا آغاز رقابتهاي قهرماني جوانان آسيا و مقدماتي جام جهاني 2013 برنامه ريزي داريم و طبق اين برنامه ريزي اردوهاي آماده سازي را برگزار خواهيم کرد. خوشبختانه تيم ملي مصدومي ندارد و امروز يک بازي دوستانه در زمين شماره دو کمپ تيم هاي ملي با تيم شهرداري شهر ري خواهيم داشت. اين تيم يکي از تيم هاي خوب ليگ دو کشور است.


سرمربي تيم ملي جوانان در ادامه گفت: طبق پيگيريهايي که داشته ايم ميزبان جام جهاني جوانان ترکيه اعلام شده و فدراسيون فوتبال ترکيه اعلام آمادگي کرده تا ميزبان جام جهاني جوانان در سال 2013 باشد. جالب اينجاست که امارات هم ميزبان جام جهاني نوجوانان 2013 شده اما هنوز به صورت رسمي اعلام نشده است اما مقامات فدراسيون فوتبال امارات اين ميزباني را تاييد کرده اند و مقامات فدراسيون فوتبال ترکيه هم ميزباني را تاييد کرده اند.احتمالا اين عدم اعلام رسمي به اين دليل است که فيفا مي خواهد پس از برگزاري رقابتهاي مقدماتي هر قاره آن را به صورت رسمي اعلام کند. اميدواريم با تلاش کادر فني و سرپرستي تيم و بازيکنان تيم ملي جوانان به جام جهاني جوانان صعود کنيم.


محمدي در پايان گفت: اگرچه تمرينات مهمي را در دستور کار داريم، اما تيم ملي جوانان تعامل خوبي با باشگاههاي ليگ برتري و ليگ يکي دارد. همانطور که ما کنعاني را در اختيار باشگاه پرسپوليس گذاشتيم و سه بازيکن فولاد خوزستان هم براي انجام دادن بازيشان در ليگ برتر در اختيار باشگاه گذاشته شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:جام جهاني,جوانان,2013,ترکيه,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ميزباني جام جهاني جوانان 2013 به ترکيه رسيد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)