ريبري: به تنهايي نمي‌توانم رئال را حذف کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ريبري: به تنهايي نمي‌توانم رئال را حذف کنم

فرانک ريبري در آستانه بازي فردا شب خود در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادريد اسپانيا اظهار داشت: اين مهم‌ترين بازي من از زمان حضورم در بايرن است؛ در حال حاضر در شرايط عالي به سر مي‌برم، اما به تنهايي نمي‌توانم مادريد را حذف کنم، اين کار نيازمند يک تلاش تيمي زياد است.

 

وي ادامه داد: اگر مانند دور رفت بازي را در اختيار بگيريم مي‌توانيم به موفقيت بزرگي دست پيدا کنيم.

 

بازيکن فرانسوي تيم بايرن مونيخ گفت: مي‌دانيم که اين کار بسيار دشوار است. مادريد نشان داده است که تيم بزرگي است. بازي آنها مقابل بارسا مرا تحت تأثير قرار داد.

 

دو تيم چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا در سانتياگو برنابئو به مصاف هم مي‌روند.

 

غول‌هاي بوندس‌ليگادر بازي رفت دو تيم در مونيخ موفق شدند با نتيجه 2 بر يک به برتري برسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:ريبري,رئال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ريبري: به تنهايي نمي‌توانم رئال را حذف کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)