دوستي مهر: بدون مصدوم به آلماتي مي رويم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دوستي مهر: بدون مصدوم به آلماتي مي رويم

علي دوستي مهر سرمربي تيم ملي نوجوانان درباره آخرين وضعيت تيم ملي نوجوانان گفت: آماده هستيم تا در تورنمنت قزاقستان شرکت کنيم و بدون مصدوم به آلماتي خواهيم رفت.

 

وي در ادامه گفت: ما بامداد جمعه تهران را به مقصد آلماتي ترک خواهيم کرد. البته ما از راه تاشکند به آلماتي مي رويم. ضمن اينکه تيم ملي در اين مسابقات جام رياست جمهوري قزاقستان به صورت فشرده اي شرکت خواهد کرد. برنامه اي که داده شده بسيار فشرده است و ما در مرحله مقدماتي هر روز صبح بازي خواهيم کرد که کار را سخت خواهد کرد. برنامه تمريني ما هم به اين صورت خواهد بود که با توجه به اينکه صبح ها بازي خواهيم کرد بايد بعد از ظهر ريکاوري را انجام دهيم. البته من اميدوارم از مرحله مقدماتي صعود کنيم تا بتوانيم قبل از مرحله حذفي استراحت داشته باشيم و با ريکاوري بدني وارد مرحله حذفي شويم.

 

دوستي مهر در پايان گفت: خوشبختانه بازيکنان وضعيت خوبي دارند و ما تمرين هاي شادابي را در کمپ تيم هاي ملي داريم. امروز تمرين سر زني، عوض کردن منطقه بازي و تاکتيک هاي دفاعي و حمله اي را تمرين کرديم. ضمن اينکه دروازه بانهايمان زير نظر حيدري مربي دروازه بان ها تمرينات ويژه اي داشتند و ضربات ايستگاهي را هم تمرين کرديم. ما صبح روز پنجشنبه 8 بازيکن را خط خواهيم زد و با 18 بازيکن به آلماتي خواهيم رفت.

 

لازم به ذکر است تيم ملي نوجوانان بامداد جمعه 8 ارديبهشت تهران را از راه تاشکند به آلماتي خواهد رفت و 15 ارديبهشت به ايران بازخواهد گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:دوستي مهر,آلمات,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دوستي مهر: بدون مصدوم به آلماتي مي رويم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)