مورينيو : دليلي براي ترک رئال مادريد وجود ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مورينيو : دليلي براي ترک رئال مادريد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، ژوزه مورينيوي پرتغالي گفت:« دليلي براي ترک سانتياگو برنابئو در تابستان نمي بينم. من با رئال قرارداد دارم و پس از آخرين بازي فصل فرصت براي صحبت کردن با باشگاه و بازيکنان به اندازه کافي وجود دارد.»

قرارداد مورينيو تا ژوئن 2014 اعتبار دارد اما در ماههاي اخير شايعاتي در مورد احتمال بازگشت او براي مربيگري به فوتبال انگليس شنيده شده است.

وي در ادامه در مورد بازي با بايرن گفت:« من نيازي به اين نمي بينم که از طرفداران بخواهم تيم محبوبشان را همه جانبه حمايت کنند. در اين بازي مهمترين مساله اين است که بدانيد چه تيمي با چه بازيکناني و چه سبک بازي در اختيار داريد. بنابراين بايد روي نقاط قوتمان تکيه کنيم و آنهايي که مثبت نيستند را پوشش دهيم. ما مي دانيم که چه مي خواهيم و چطور بايد به آن برسيم. من حتي مي دانم که بايرن چه مي خواهد انجام دهد. اگر آنها به گل نرسند حذف مي شوند و من فکر مي کنم بايرن در اين بازي هم به ما گل بزند.»

وي اضافه کرد:« ما در برابر بارسلونا برنده شديم اما اگر قهرمان نشويم اين برد هيچ ارزشي ندارد. اين يک ماراتن است و ما سعي مي کنيم به فينال اروپا برسيم. بايرن تيمي خوب با مربي بسيار خوبي است بنابراين آنها هم حق دارند به فيناليست شدن فکر کنند. تيم مادريد تيم بي تجربه اي نيست اما بازيکنانم براي اين بازي هيجان زده هستند. من در کشورهاي مختلفي با طرز فکرهاي متفاوت و بازيکنان متفاوت کار کرده و دو، يک جام کسب کرده ام يا هيچ افتخاري به دست نياورده ام. اما اين هيجان و جذابيت فوتبال است که موهايم را سفيد کرده است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:مورينيو,ترک رئال مادريد,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مورينيو : دليلي براي ترک رئال مادريد وجود ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)