جلالي اولويت اول فولاد براي فصل بعد است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جلالي اولويت اول فولاد براي فصل بعد است

سيف الله دهکردي در گفتگويي در خصوص وضعيت مربي اين تيم براي فصل آينده تصريح کرد: معمولا در هفته‌هاي پاياني ليگ شايعات زيادي در خصوص سرمربيان و بازيکنان به وجود مي‌آيد اما ما تا الان با مجيد جلالي براي فصل آينده صحبت نکرده‌ايم. البته جلالي اولويت اول باشگاه فولاد است و اگر تمايل داشته باشد بازهم در خدمتش خواهيم بود.

وي در خصوص شايعه مذاکره اين باشگاه با عبدالله ويسي تاکيد کرد: ويسي يک روز فقط براي صحبت درباره مسائل مالياتي به باشگاه آمد. ما در مجموع 10 دقيقه با هم در خصوص اين مسئله صحبت کرديم و هيچ حرفي از اينکه بخواهد مربي فولاد شود به ميان نيامد. خوشبختانه ويسي خودش تيم دارد و با اين تيم نتايج خوبي هم گرفته است.

مديرعامل باشگاه فولاد درباره وضعيت آرش افشين و اينکه گفته مي‌شود آخر فصل براي خدمت سربازي فولاد را ترک مي‌کند، گفت: هرچند افشين براي اعزام به خدمت اقدام کرده بود اما او توانست با پيگيري‌هايش از خدمت معاف شود و به همين خاطر ديگر فولاد را ترک نمي‌کند.

دهکردي در ادامه با اشاره به مشکل خدمت سربازي که برابر بازيکنان جوان فولاد قرار دارد، خاطرنشان کرد: براي حل اين مشکل بايد به کشورهايي نگاه کنيم که صاحب فوتبال هستند. بايد ببينيم کشورهاي انگليس، اسپانيا يا آلمان چطور با اين مسائل کنار مي‌آيند. اگر نگاه ما حرفه‌اي است و به فکر پيشرفت فوتبال کشور هستيم بايد به اين مسئله توجه شود.

وي ادامه داد: اين درست نيست که ما 10 سال براي يک بازيکن زحمت بکشيم و بعد اين بازيکن را دو دستي به تيم‌هاي ديگر بدهيم. نکته جالب اينکه همان باشگاه‌ها بعد از پايان خدمت بازيکنان براي آنها تعيين تکليف مي‌کنند. اين مسئله باعث مي‌شود تا باشگاه‌هايي که در امر سازندگي فعاليت مي‌کنند سرخورده شوند.

دهکردي تاکيد کرد: متاسفانه کار توليدي باشگاه‌ها کند است. ما هر ساله در فصل نقل و انتقالات شاهديم که تعدادي بازيکن محدود در تيم‌هاي مختلف جابه‌جا مي‌شوند، در حالي که براي 18 تيم ليگ برتري حداقل بايد 200 تا 300 بازيکن وجود داشته باشد. به همين خاطر است که ما صلاح کار را در اين ديديم که وارد بحث توليد و تربيت بازيکن شويم تا در دراز مدت کار خوبي صورت گرفته باشد. اين کار باشگاه به نفع فوتبال کشور است.

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به برنامه چند ساله اين باشگاه خاطرنشان کرد: استان خوزستان مهد فوتبال ايران است، ولي يک زماني از 33 بازيکن تيم فولاد فقط هشت نفر بومي بودند. شايد به کار بردن واژه بومي سازي در فوتبال چندان صحيح نباشد اما تلاش ما اين بود که با سازندگي در تيم‌هاي پايه از محصولات خودمان استفاده کنيم. فکر مي‌کنم الان به اين مرحله رسيده‌ايم. به همين خاطر حالا بايد شجاعت استفاده از بازيکنان جوان را داشته باشيم تا چند سال ديگر نتيجه آن را ببينيم.

دهکردي در پايان گفت: نگاه باشگاه فولاد پايه‌اي و استفاده از بازيکنان جوان است. برنامه استراتژيک ما پنج ساله است که در حال حاضر سال اول آن را پشت سر گذاشته‌ايم. ضمن اينکه امسال تيم‌هاي جوانان و اميد ما نايب قهرمان کشور شده‌اند و دو تيم ديگر هم در آستانه قهرماني قرار دارند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جلالي اولويت اول فولاد براي فصل بعد است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)