پيش بازي رئال مادريد - بايرن مونيخ خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پيش بازي رئال مادريد - بايرن مونيخ

خوزه مورينيو، سرمربي رئال، تقريبا همه بازيکنان اصلي اش را در اختيار دارد و مي تواند با خيال راحت، بهترين ترکيب ممکن را براي اين ديدار انتخاب کند. تنها حضور ريکاردو کارواليو در اين ديدار به دليل مصدوميت از ناحيه ران در هاله اي از ابهام قرار دارد.



به گزارش گل ،گونزالو ايگواين و کاکا ممکن است در ديدار به ترکيب اصلي برگردند؛ در سمت چپ خط دفاعي هم احتمالا مارسلو به کوئنترائو ترجيح داده خواهد شد.



در سمت مقابل، يوپ هاينکس که در ديدار اين هفته بايرن مقابل وردربرمن، به چندين بازيکن اصلي تيمش استراحت داد، مي تواند در اين ديدار بهترين ترکيب را براي دفاع از پيروزي 2-1 ديدار رفت راهي ميدان کند.



باستين شواين اشتايگر آماده است تا بار ديگر در ترکيب اصلي قرار بگيرد اما دنيل فن بويتن و برنو همچنين به دليل مصدوميت غايب هستند.



- رئال در همه ديدارهاي خانگي اين فصلش در چمپيونزليگ به پيروزي رسيده است و در 10 ديدار از 11 ديدار اخير اروپايي شان در برنابئو نيز به پيروزي رسيده اند.



- رئال تنها دو بار در خانه مقابل بايرن شکست خورده و در مقابل 6 بار آنها را مغلوب کرده اند. دو تيم دو بار نيز در برنابئو به تساوي رسيده اند. آمار کلي رئال مقابل تيم هاي آلماني در خانه، 17 پيروزي، سه تساوي و دو شکست بوده است.



- رئالي ها در 22 ديدار از 35 ديدار اروپايي که در ديدار رفت شکست خوردند، در نهايت به پيروزي رسيدند و راهي مرحله بعد شدند.



- ايگواين، آلونسو، راموس و کوئنترائو در صورت گرفتن يک کارت زرد ديگر، فينال را از دست خواهند داد.



- بايرن در 4 ديدار خارج از خانه اخير در چمپيونزليگ تنها يک بار پيروز شده اما در 13 ديدار اخيرش در همه رقابت ها، 13 پيروزي به دست آورده است.



- پيروزي 2-0 بايرن مقابل ويارئال در مرحله گروهي، اولين پيروزي باواريايي ها در خانه تيم هاي اسپانيايي از سال 2001 بود . رکورد بايرني ها در خانه تيم هاي اسپانيايي، 5 پيروزي، 4 تساوي و 9 شکست است.



- بايرن در رقابت هاي اروپايي، 46 بار در ديدارهاي رفت به پيروزي رسيد و تنها 8 بار نتوانست از پيروزي اش دفاع کند.



- فيليپ لام، هولگر بداشتوبر، داويد آلابا، ژروم بواتنگ، توني کروس، لوئيس گوستاوو و توماس مولر در صورت گرفتن کارت در ديدار امشب، فينال را از دست خواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:رئال مادريد,بايرن مونيخ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پيش بازي رئال مادريد - بايرن مونيخ

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)