علي کريمي غايب بزرگ ديدار تراکتور و پرسپوليس خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

علي کريمي غايب بزرگ ديدار تراکتور و پرسپوليس

تيم هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و پرسپوليس تهران در جريان هفته سي و دوم ليگ برتر باشگاه هاي کشور از ساعت 16:30 فردا ( پنجشنبه ) در ورزشگاه يادگار امام(ره)تبريز به مصاف هم مي روند.



در اين راستا کاروان تيم فوتبال پرسپوليس عصر چهارشنبه تهران را به مقصد تبريز ترک کرد که در اين بين علي کريمي ديده نمي شد.



دنيزلي نام هفت بازيکن را از فهرست سرخ پوشان خط زد که يکي از نفرات علي کريمي بود که در هفته هاي اخير با سرمربي نامدار تيم خود دچار اختلاف شده است.



کريمي صبح چهارشنبه و درمذاکره با دنيزلي اعلام کرد که نمي تواند تيم را در ديدار با تراکتورسازي همراهي کرده و نياز به استراحت دارد.



اين در حاليست که پزشک تيم فوتبال پرسوليس نيز اعلام کرد که کريمي هيچگونه مصدوميتي ندارد و براي حضور در اين ديدار مشکلي نداشت.



با اين اوصاف به نظر مي رسد بايد طي روزهاي آينده در انتظار مضاعف شدن اختلاف کريمي و دنيزلي باشيم . اين در حاليست که تيم پرسپوليس با شرايطي که در جدول رده بندي ليگ برتر دارد ، نياز حياتي به امتيازات بازيهاي پيش رو خواهد داشت .



وضعيت بغرنج اين تيم ، هواداران بي شمار پرسپوليس را سخت نگران کرده و طرفداران قرمز از استفاده مکرر دنيزلي از بازيکنان کم توان ، گلايه مند و معترض هستند .



همين مسئله که در شکست هاي اخير نقش اصلي بازي کرد ، باعث کدورت ميان کاپيتان ملي پوش پرسپوليس و دنيزلي شد که بنظر مي رسد مديران باشگاه بويژه سردار رويانيان و علي پروين بايد هرچه سريعتر آستين همت بالا بزنندو در اين شرايط خطير ، اختلاف ميان اين دو چهره کليدي را از ميان بردارند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:علي کريمي,غايب,تراکتور,پرسپوليس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    علي کريمي غايب بزرگ ديدار تراکتور و پرسپوليس

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)