فرکي: مي‌خواهيم براي اولين بار به آسيا برويم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فرکي: مي‌خواهيم براي اولين بار به آسيا برويم

حسين فرکي در گفت‌وگو با ايسنا، در رابطه با بازي تيمش در هفته‌ سي و دوم ليگ برتر برابر نفت آبادان، اظهار کرد: ديدار تيم‌هاي نفت تهران و نفت آبادان، بازي دو تيم هم خانواده است، اما شرايط هر دو متفاوت به نظر مي‌رسد.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: هدفمان در ليگ، کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا است و نفت آبادان هم به دنبال به دست آوردن موقعيت بهتر در جدول رقابت‌ها است. همچنين با توجه به اين که بازي رفت را واگذار کرديم، با شرايط متفاوت‌تري از قبل به آبادان مي‌رويم.



وي همچنين با بيان اين که نفت آبادان دو چهره مختلف را طي فصل از خود نشان داده است، عنوان کرد : آباداني‌ها در بازي‌هاي بيرون از خانه عملکرد فوق‌العاده‌اي داشتند و بيشترين امتيازاتي که به دست آوردند، در ديدارهاي خارج از خانه بوده است. آن‌ها اما در ديدارهايي که ميزبان بودند، عملکرد خوبي نداشتند و امتياز زيادي را از دست دادند. از اين رو، پيش‌بيني بازي دشوار است، اما ما به فکر عملکرد تيممان هستيم و براي کسب هر سه امتياز بازي به ميدان مي‌رويم.

فرکي همچنين در رابطه با وضعيت نفت تهران نيز عنوان کرد: وضعيت تيم خوب است و محرومي هم براي اين بازي نداريم، اما چند مصدوم داريم که از نام بردن اسامي آن‌ها خودداري مي‌کنم! همچنين هواداران آباداني را خوب مي‌شناسيم و حريف را هم آناليز ‌کرده‌ايم.



سرمربي نفت تهران در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا نفت تهران مي‌تواند سهميه حضور در آسيا را بگيرد يا نه؟ گفت: پاسخ اين سوال کاملا شفاف است. شرايط‌مان در جدول به گونه‌اي است که تنها يک امتياز اختلاف با صباي رده سومي داريم و از تيم‌هاي پايين‌تر هم سه و شش امتياز جلو هستيم. در نتيجه‌ هر اتفاقي ممکن است رخ دهد. همه چيز در اين سه هفته‌ پاياني مشخص مي‌شود و ما نيز تلاش‌مان بر اين است تا بتوانيم با به دست آوردن جايگاهي قابل قبول براي اولين بار جواز حضور در رقابت‌هاي قهرماني آسيا را به دست آوريم، اين مهم برايمان قابل دسترسي است.



حسين فرکي همچنين در پاسخ به اين پرسش ايسنا که چه تيمي قهرمان اين دوره از ليگ مي‌شود؟ تصريح کرد: به اعتقادم شانس قهرماني سپاهان بيشتر از ساير تيم‌ها است، آن‌ها در شرايط بهتري به سر مي‌برند و سه بازي آخرشان هم داخل خانه است و حريفان ضعيف‌تري نسبت به استقلال و تراکتورسازي هم دارند.

سرمربي نفت تهران در پايان درباره شرايط خودش براي حضور در نفت براي فصل آينده، افزود: قراردادم با نفت يک فصل بوده و پس از پايان ليگ به اتمام مي‌رسد، اما هنوز درباره ماندن يا نماندم زود است که صحبت کنيم و منتظرم اين سه هفته‌ هم به پايان برسد و بهترين تصميم را بگيرم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:فرکي,آسيا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فرکي: مي‌خواهيم براي اولين بار به آسيا برويم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)